PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Aldi Nord zwiększa zatrudnienie

Aldi Nord zwiększa zatrudnienie
Aldi
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 wrz 2020 13:14

Intensywny rozwój sieci, związany m.in. z szybkim wzrostem spółek, wpłynął na wzrost zatrudnienia. W 2019 roku najwięcej osób zatrudnionych w Grupie ALDI Nord było w sprzedaży - 61970 i magazynie – 6 251 , 3 379 stanowili pracownicy biurowi. 78 proc. umów o pracę oferowanych przez ALDI Nord bazuje na stałych etatach.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 wrz 2020 13:14

Udział kobiet zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych w ALDI Nord w 2019 roku wyniósł 32% , podczas gdy w poprzednim roku było to 28%. Kobiety zarządzają niemal połową sklepów. Dla porównania w Polsce udział kobiet wśród pracowników na stanowiskach kierowniczych na dzień 31 grudnia 2019 wynosił 37,2% i wskaźnik ten wzrósł w stosunku do roku poprzedniego (33,7%).

- ALDI w Polsce to dynamicznie rozwijająca się firma, która już dziś zatrudnia prawie 3000 pracowników. W związku z planami rozwoju sukcesywnie będziemy zwiększać zatrudnienie podnosząc jego atrakcyjność na tle konkurencyjnego rynku krajowego. Pracowników przyciągamy przyjazną atmosferą, możliwościami rozwoju i awansu oraz atrakcyjnymi zarobkami - ALDI gwarantuje wzrost zarobków z każdym rokiem zatrudnienia. Wśród benefitów pozapłacowych znajdują się bony żywieniowe czy prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, a także ubezpieczenie na życie. W ramach pakietu zdrowotnego znajduje się również rehabilitacja, a pracownicy mogą zdecydować czy wybierają lekarzy, z którymi ubezpieczyciel ma podpisaną umowę, czy wybierają swojego specjalistę i otrzymują refundację środków. Polityka HR stanowi ważną część działań strategicznych firmy ALDI, dlatego systematycznie pracujemy nad poszerzaniem benefitów pozapłacowych - mówi Marcin Karcz, Kierownik Działu HR.

Sieć nieustannie inwestuje w rozwój swoich pracowników, czego jednym z efektów jest powstała w roku 2019 tzw. Akademia ALDI założona, aby zainicjować szereg programów szkoleniowych we wszystkich krajach Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord. Akademia oferuje szereg szkoleń menadżerskich dla kadry zarządzającej takich jak: "Skuteczny Menadżer", "Lider w czasach kryzysu", czy całościowy program rozwojowy realizowany przy pomocy firmy zewnętrznej Think First. Ponadto w ramach Akademii pojawił się także projekt Trenera Wewnętrznego dedykowany Działowi Sprzedaży, w którym na początek postawiono na dwa kluczowe tematy, są to Standardy Obsługi Klienta oraz Świeżość. Odbywają się także szkolenia realizowane przez wewnętrznych ekspertów o konkretnej tematyce, takie jak obsługa programu MS Excel, polityki zakupowe czy obsługa specyficznych dla danych obszarów programów.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.1.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!