PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


ALDI wprowadza pracę w systemie rotacyjnym i półgodzinną przerwę techniczną

ALDI wprowadza pracę w systemie rotacyjnym i półgodzinną przerwę techniczną
Wnętrze sklepu Aldi
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 mar 2020 12:26

W celu ochrony zdrowia pracowników, na okres zagrożenia koronawirusem - do odwołania - we wszystkich sklepach ALDI w Polsce od środy 25 marca wprowadzona została praca rotacyjna, w dwóch zespołach oraz spowodowana nią przerwa techniczna w godzinach od 14.00 do 14.30. Wyjątkiem od tej zasady są niedziele handlowe, kiedy przerwa techniczna nie obowiązuje.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 mar 2020 12:26

Ze względu na wciąż niesłabnące zagrożenie związane z rozprzestrzenianiem się wirusa, ALDI aktywnie i na bieżąco optymalizuje swoje działania, by zapewnić bezpieczeństwo swoim pracownikom oraz klientom. Jednym z takich rozwiązań jest wprowadzenie pracy w systemie rotacyjnym. Pracownicy każdego ze sklepów zostają podzieleni na dwa niezależne zespoły, które nie mogą się spotykać i pracują rozdzielone przerwą techniczną, w trakcie której sklep jest zamknięty dla klientów. Ze względów bezpieczeństwa pracownicy ALDI nie mogą zmieniać zespołów, do których zostali przypisani.

- Ograniczenie bezpośredniego kontaktu pracowników z różnych zmian ma zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa, w myśl ogólnie stosowanych zasad bezpieczeństwa.  Wprowadzona przerwa techniczna będąca konsekwencją tej regulacji przeznaczona jest między innymi na dezynfekcję sklepu - stanowisk pracy, pomieszczeń socjalnych i przestrzeni sprzedażowej - mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR w ALDI Polska.

 Analogiczną zasadę pracy zmianowej ALDI wdrożyło także dla pracowników biurowych i w magazynie centralnym. W związku z panującą obecnie sytuacją, sieć podjęła również decyzję o ujednoliceniu godzin otwarcia we wszystkich sklepach. O godzinę skrócony został czas pracy wybranych sklepów, które dotychczas m.in. ze względu na lokalizację w galeriach handlowych, miały dłuższe godziny otwarcia. Sklepy ALDI otwarte są od poniedziałku do soboty w godzinach  7:00 – 14:00, (przerwa techniczna 30 min ), 14:30 - 21:00. W niedzielę handlową funkcjonować będą bez przerwy technicznej w godzinach 9:00 - 18:00. Ponadto, sieć przygotowała gotową do wdrożenia procedurę limitowania ilości osób w sklepie, testowaną w ubiegłym tygodniu w kilku lokalizacjach.

Dotychczas w związku z rozprzestrzeniającym się wirusem wszystkie sklepy ALDI zostały zaopatrzone w specjalne instrukcje bezpieczeństwa dla klientów. Przy stanowiskach z warzywami, owocami oraz pieczywem zagwarantowane zostały jednorazowe rękawiczki, które pozwalają na ograniczenie bezpośredniego kontaktu z produktami, podłogi i boki kas oklejane są taśmami wyznaczającymi bezpieczne odległości. W sklepach znajdują się plakaty informacyjne, a także emitowane są komunikaty głosowe o zachowaniu środków ostrożności. Sieć jako pierwsza w branży dołączyła do akcji #zostańwdomu i również w kampanii radiowej zachęca klientów do skracania czasu zakupów lub pozostania w domu. Ponadto ALDI podjęło także decyzję o wstrzymaniu kontroli na parkingach przy swoich sklepach i poinformowało o niej zarządców parkingów.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.154.129
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!