PARTNERZY PORTALU


Aleja Bielany partnerem dla lokalnych społeczności

Aleja Bielany partnerem dla lokalnych społeczności
Aleja Bielany chce być sąsiedzkim partnerem w działaniach i inicjatywach lokalnych, szczególnie jeśli chodzi o dostęp do zdrowego i zrównoważonego życia czy wdrażanie idei równości i solidarności. mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 lut 2021 11:39

Pandemia koronawirusa odcisnęła dotkliwe piętno na niemal każdej grupie społecznej, zmieniając zarówno sposób funkcjonowania konsumentów, jak i obraz współczesnej gospodarki. Był to także czas próby dla biznesu odpowiedzialnego społecznie, który zbliżył się do lokalnych społeczności, podejmując próby przeciwdziałania negatywnym skutkom pandemii. Są także firmy, które odpowiedzialną sąsiedzkość od lat mają w swym DNA.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 lut 2021 11:39

„Tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi” to misja Ingka Centres, właściciela m.in. wrocławskiego centrum handlowego Alei Bielany i wszystkich prowadzonych przez firmę działań. Dzięki temu powstają miejsca spotkań zupełnie nowego rodzaju – obiekty tworzone wokół marki IKEA i osadzone w jej wartościach, takich jak prostota, nieszablonowe myślenie, czy poczucie wspólnoty. To właśnie poczucie wspólnoty sprawia, że firma odpowiada na zapotrzebowania ludzi, także w trudnych czasach. Tak właśnie było na wiosnę 2020 roku, kiedy wszyscy znaleźliśmy się nowej sytuacji epidemicznej.

W dobie kryzysu związanego z COVID-19, Aleja Bielany czynnie włącza się w pomoc najbardziej potrzebującym, a swoim wsparciem w 2020 roku objęła 3500 osób, w tym osoby samotne, seniorów oraz dzieci i młodzież, szczególnie narażone na długofalowe, psychologiczne i ekonomiczne konsekwencje epidemii. Prospołeczne i odpowiedzialne działania Alei Bielany oraz pozostałych miejsc spotkań Ingka Centres będą kontynuowane także w rzeczywistości postpandemicznej.

– Impulsem do rozpoczęcia działań pomocowych w 2020 była sytuacja epidemiczna, która wywarła tak znaczący wypływ na życie wielu osób. Jako Aleja Bielany zawsze chcieliśmy być blisko lokalnych społeczności, współpracować z nimi i je wspierać – powiedziała Ewa Kolondra, dyrektor Centrum Handlowego Aleja Bielany. – Zgodnie z naszym mottem, mówiącym o tworzeniu lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi, jesteśmy dla nich zawsze, zarówno w spokojnych, jak i trudnych czasach. Dlatego jako biznes odpowiedzialny społecznie, od początku pandemii czynnie włączaliśmy się w pomoc grupom dotkniętym konsekwencjami COVID-19 – dodała Ewa Kolondra.

Prowadzone przez Aleję Bielany działania ukierunkowane były zarówno na niesienie natychmiastowej pomocy osobom, które niezwłocznie jej potrzebowały, jak i na niwelowanie długofalowych skutków pandemii. Wsparciem objęto personel medyczny, dostarczając lekarzom, pielęgniarkom i sanitariuszom posiłki i produkty żywnościowe. Wraz z pozostałymi centrami grupy, tj. Portem Łódź, warszawskim Wola Parkiem, SKENDE Shopping z Lublina i gdańskim Parkiem Handlowym Matarnia niesiona była pomoc osobom samotnym, seniorom, a przede wszystkim dzieciom i młodzieży, doświadczającym w domach przemocy i złego traktowania.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.223.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!