Trwająca epidemia skłania centra handlowe do wprowadzania rozwiązań, ułatwiających klientom życie i usprawniających proces korzystania z usług. Popularności nabiera m.in. bezpłatny dowóz jedzenia z lokali położonych w centrach handlowych. W ten sposób swoich najemców wspiera również wrocławska Aleja Bielany, która testuje różne rozwiązania.
Pomysły wdrażane przez Aleję Bielany to odpowiedź na wyzwania, z jakimi mierzą się centra handlowe, ich najemcy i sami klienci. Wdrażając w życie wartości, jakimi kieruje się na co dzień Ingka Centres, właściciel wrocławskiego centrum handlowego, takie jak prostota, nieszablonowe myślenie, czy poczucie wspólnoty, Aleja Bielany odpowiada na zapotrzebowania ludzi, nie tylko w okresie normalnego funkcjonowania, ale przede wszystkim w trudnych czasach.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (78%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL