- Widzimy, że bycie na Allegro "uwiarygadnia" część sprzedawców w oczach kupujących. Jesteśmy platformą, która w sposób bardzo szybki i bez dodatkowych opłat umożliwia dostęp do 17 milionów Polaków, którzy każdego miesiąca kupują na naszej platformie – mówi Damian Zapłata, członek zarządu tej spółki.

Do końca roku firma chce wprowadzić możliwość wyszukiwania wizualnego.

- Widzimy np. buty i robimy im zdjęcie. Wizualne wyszukiwanie da nam możliwość znalezienia wielu ofert, które są takie same lub podobne. Klient dzięki temu będzie miał możliwość wyboru produktu, który najbardziej mu pasuje. To jest technologia, którą widzimy na kilku innych rynkach w Europie i sprawdza się w wybranych kategoriach - tłumaczy Zapłata.

Wdrożenie wyszukiwania wizualnego będzie wymagało sporych inwestycji m.in. w moce obliczeniowe serwerów Allegro.

Allegro korzysta na ogólnopolskim zakazie

Zakaz handlu w większość niedziel duże sieci marketów próbują rekompensować otwierając, albo poszerzając dotychczasową ofertę swoich e-sklepów.

Allegro chwali się, że poza produktami "fresh", można kupić u nich już praktycznie wszystko.

- Sam jestem tego przykładem – kupuję na Allegro kawę, której normalnie nie dostanę w sklepach. Współpracujemy obecnie przede wszystkim z dystrybutorami na rynku spożywczym. Ten biznes bardzo dynamicznie się rozwija. Rośnie na Allegro w imponującym tempie – wyjaśnia Damian Zapłata.

Zobacz wywiad

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl