Nowa funkcja aplikacji Amazona pod nazwą "StyleSnap" rozpozna odzież i styl na wgranym zdjęciu lub zrzucie ekranu i zaproponuje zbliżone produkty na platformie. Koncern Jeffa Bezosa zaprezentował funkcjonalność na konferencji o sztucznej inteligencji (AI).
Na oficjalnym blogu Amazona podkreślono, że StyleSnap działa w oparciu o sztuczne sieci neuronowe wykorzystujące algorytmy deep learning. W swoich rekomendacjach funkcja ma kierować się nie tylko podobieństwem do rozpoznawanych na obrazie produktów odzieżowych (w tym ich kroju, barw i wzorów), lecz także uwzględniać takie czynniki, jak m.in. marka, zakres cenowy i opinie nabywców.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (71%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze