Ambitne plany Monnari: jeszcze większe przychody, jeszcze więcej sklepów


Firma Monnari planuje nowe otwarcia sklepów, a także działania mające na celu podniesienie przychodów ze sprzedaży.
W IV kwartale 2015 r. Monnari Trade odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży towarów do poziomu 74,2 mln zł, co stanowi wzrost o 22,64 proc., z osiągniętych 60,5 mln zł w IV kwartale 2014 r. W całym 2015 r. grupa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 209,9 mln zł, co stanowi wzrost o 21,96 proc. w relacji do roku 2014, w którym przychody zamknęły się kwotą 172,1 mln zł.
Powierzchnia handlowa grupy w całym roku 2015 wzrosła o 6 tys. mkw. tj. o 28,4 proc., do poziomu 27,2 tys. mkw. vs. 21,2 tys. mkw. na koniec 2014 r. Na dzień 31 grudnia 2015 r. Monnari Trade posiadała 149 salonów, a na koniec 2014 r. - 129 salonów. Najwięcej otwarć miało miejsce w IV kwartale 2015 r.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.