Notowana na Nasdaq spółka Denny’s, określająca się jako „największa sieć casual dining”, nabrała apetytu na rozwój nad Wisłą. Pod koniec września spotka się w Warszawie z potencjalnymi franczyzobiorcami.
Na koniec 2015 r. firma miała 1710 restauracji, z czego ponad 1500 było franczyzowych, a obroty spółki (na które składają się wpływy z tytułu opłat franczyzowych i sprzedaż w jej własnych restauracjach) przekroczyły 490 mln USD. W sumie obroty wszystkich restauracji sięgać mają 2,7 mld USD. Zgodnie z deklaracją z raportu rocznego — do końca dekady marka Denny’s ma być warta 3 mld USD.
Poza USA sieć jest obecna m.in. w Kanadzie z 70 restauracjami. W Europie dopiero spróbuje swoich sił. Poza Polską chce zadebiutować również w Wielkiej Brytanii, Włoszech i Hiszpanii. Do nas firmę przyciągnęło również to, że jest tu sporo innych amerykańskich marek.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze