AmRest inwestuje w online


AmRest wydał 25 mln euro na objęcie nowych akcji oraz zakup części istniejących papierów Glovoapp23, spółki będącej właścicielem aplikacji do zamawiania posiłków online na rynku hiszpańskim. Platforma ma ponad 1 milion użytkowników i oferuje usługi 5,6 tys. partnerów.
W wyniku inwestycji AmRest stanie się jednym z udziałowców posiadającym 10 proc. ogólnej liczby akcji w Glovo i zapewni sobie miejsce w kadrze zarządzającej.
W Hiszpanii usługa Glovo jest dostępna w 21 miastach. Na arenie międzynarodowej działa w głównych stolicach Europy i regionu EMEA, a także w 9 krajach Ameryki Łacińskiej. Aktualnie Glovo jest obecne w 61 miastach (17 krajów) na całym świecie.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.