PARTNERZY PORTALU


Andrzej Nizio o nowej inwestycji: Znamy swoich klientów

Andrzej Nizio o nowej inwestycji: Znamy swoich klientów
Andrzej Nizio, prezes Nizio Development One, inwestora i dewelopera obiektu (mat. pras.)
  • Autor: PropertyDesign.pl
  • Dodano: 22 sie 2016 09:31

Już wkrótce w blisko 30-tysięcznym Biłgoraju powstanie obiekt o powierzchni najmu 5,3 tys. mkw., w którym swoje miejsce znajdzie 20 salonów handlowo-usługowych. - Znamy swoich klientów - zapewnia Andrzej Nizio, prezes Nizio Development One, inwestora i dewelopera obiektu.

Na realizacji tego typu formatów skupia się spółka Nizio Development One, która na w przyszłym roku planuje otworzyć N1 Park – pierwszy nowoczesny obiekt handlowy w Biłgoraju, w województwie lubelskim.

Park handlowy to co raz bardziej popularny format w Polsce. Składa się na to wiele przyczyn, m.in. dostępność gruntów, ceny nieruchomości, koszty inwestycji oraz poziom konkurencyjności na konkretnych lokalnych rynkach.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Ze zrealizowanych przez nas badań wynika, że podstawowym celem odwiedzin tego typu formatu handlowego są salony odzieżowe, obuwnicze i usługowe. Jednakże, mamy świadomość, że fundamentalnym magnesem jest obecność popularnego operatora spożywczego. Obecnie prowadzimy rozmowy z trzema sieciami spożywczymi i już wkrótce będziemy mogli poinformować o podpisanej umowie najmu - komentuje Andrzej Nizio, prezes Nizio Development One, inwestora i dewelopera obiektu.

Celem N1 Park w Biłgoraju jest kompleksowe zaspokojenie potrzeb mieszkańców miasta. Inwestor przewiduje, że ok. połowa mieszkańców zasięgu oddziaływania będzie odwiedzać obiekt co najmniej raz na dwa tygodnie.

- Biłgoraj jest największym okolicznym rynkiem pracy. W mieście działają duże zakłady pracy o wieloletniej tradycji, dzięki czemu nasz obiekt celuje także w klienta z okolicznych powiatów, który pracuje na co dzień w Biłgoraju – dodaje Nizio.

Najważniejszymi motywatorami dla klientów parków handlowych są takie aspekty jak: wygoda i czystość, dogodny dojazd, miła i kompetentna obsługa oraz zaspokojenie podstawowych potrzeb w jednym miejscu.

- Mamy świadomość, jakie preferencje mają klienci w stosunku do parku handlowego. Projektując i komercjalizując N1 Park pragniemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom, tj. poza operatorem spożywczym, rozmawiamy z sieciami z takich kategorii jak: RTV-AGD, wyposażenie wnętrz, branży sportowej, drogerii oraz mody i obuwia. W miastach o charakterystyce podobnej do Biłgoraja klienci także pragną mieć dostęp do marek znanych z większych ośrodków miejskich. Te potrzeby zostały rozpoznane przez sieci handlowe, których kryteria doboru miejsc prowadzenia działalności opierają się nie tylko na catchmencie projektu, ale także optymalnej lokalizacji, dostępie oraz dopasowaniu wielkości obiektu. Fundamentalnym jest zatem odpowiednie rozpoznanie potrzeb docelowych klientów, co poprzedziło cały proces inwestycyjny N1 Park - podsumowuje Nizio.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.20.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!