PARTNERZY PORTALU


Andy Stalman o sztuce uwodzenia: osiem uścisków buduje więź między klientem a marką

Andy Stalman o sztuce uwodzenia: osiem uścisków buduje więź między klientem a marką
Prof. Andy Stalman, specjalista od kreowania marki.
  • Autor: Propertynews.pl/Grażyna Kuryłło
  • Dodano: 16 lip 2018 13:09

Pan Branding – taki przydomek zyskał pochodzący z Argentyny prof. Andy Stalman. Jest autorem projektów handlowych w ponad 15 krajach. W Hiszpanii prowadzi firmę Totem Branding. Jako humanista w świecie biznesu podróżuje z wykładami po świecie, głosząc teorię, według której osiem uścisków w ciągu dnia zmienia świat na lepsze. - Odkryłem, że wszyscy przytulamy się w tym samym języku. Gdy to robimy nasz mózg wydziela trzy razy więcej oksytocyny. Hormon kojarzony jest z hojnością i zaufaniem. Obie te cechy są niezbędne w budowaniu długotrwałych relacji między ludźmi, ale też między klientami i markami – tłumaczy Andy Stalman.

  • Autor: Propertynews.pl/Grażyna Kuryłło
  • Dodano: 16 lip 2018 13:09

Czy internet zagraża klasycznym sklepom? Jak e-commerce zmieni centra handlowe?

Andy Stalman: Świat online wykreował sens tworzenia nowej jakości fizycznych sklepów, dlatego uważam, że nie możemy mówić o ich zagrożeniu, ale wręcz o ożywieniu jakiego nie było do tej pory. Moja wizja przyszłości branding zakłada pełną integrację tych dwóch zjawisk. Nazywam ją BrandOffOn (brand + offline + online all together). Klient XXI wieku czasem kupuje w sklepie internetowym, a czasem woli zrobić zakupy w centrum handlowym. Jednak to wciąż ten sam klient. Jest to jednak duże wyzwanie dla marek, ponieważ technologia sprawiła, że handel jest wszechobecny – możemy o każdej porze kupować, wybierając marki z całego świata. Należy jedynie zdać pytanie: czy marki są przygotowane na te nieobliczalne zamówienia? Tego nie jestem pewny, ale rzywistość wskazuje na to, że brandy, które zaistnieją jednocześnie w świecie online i offline znikną z rynku.

Dalej w wywiadzie:

• Emocje są nową rzeczywistością biznesu. Jak centra handlowe mają wprowadzić tę żelazną zasadę w życie?

• O pięciu elementach, które są fundamentem niesamowitych doświadczeń zakupowych.

 

 

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.158.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!