Andy Stalman o sztuce uwodzenia: osiem uścisków buduje więź między klientem a marką


Pan Branding – taki przydomek zyskał pochodzący z Argentyny prof. Andy Stalman. Jest autorem projektów handlowych w ponad 15 krajach. W Hiszpanii prowadzi firmę Totem Branding. Jako humanista w świecie biznesu podróżuje z wykładami po świecie, głosząc teorię, według której osiem uścisków w ciągu dnia zmienia świat na lepsze. - Odkryłem, że wszyscy przytulamy się w tym samym języku. Gdy to robimy nasz mózg wydziela trzy razy więcej oksytocyny. Hormon kojarzony jest z hojnością i zaufaniem. Obie te cechy są niezbędne w budowaniu długotrwałych relacji między ludźmi, ale też między klientami i markami – tłumaczy Andy Stalman.
Czy internet zagraża klasycznym sklepom? Jak e-commerce zmieni centra handlowe?
Andy Stalman: Świat online wykreował sens tworzenia nowej jakości fizycznych sklepów, dlatego uważam, że nie możemy mówić o ich zagrożeniu, ale wręcz o ożywieniu jakiego nie było do tej pory. Moja wizja przyszłości branding zakłada pełną integrację tych dwóch zjawisk. Nazywam ją BrandOffOn (brand + offline + online all together). Klient XXI wieku czasem kupuje w sklepie internetowym, a czasem woli zrobić zakupy w centrum handlowym. Jednak to wciąż ten sam klient. Jest to jednak duże wyzwanie dla marek, ponieważ technologia sprawiła, że handel jest wszechobecny – możemy o każdej porze kupować, wybierając marki z całego świata. Należy jedynie zdać pytanie: czy marki są przygotowane na te nieobliczalne zamówienia? Tego nie jestem pewny, ale rzywistość wskazuje na to, że brandy, które zaistnieją jednocześnie w świecie online i offline znikną z rynku.
Dalej w wywiadzie:
• Emocje są nową rzeczywistością biznesu. Jak centra handlowe mają wprowadzić tę żelazną zasadę w życie?
• O pięciu elementach, które są fundamentem niesamowitych doświadczeń zakupowych.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.