Andy Stalman: W sklepach ludzie szukają emocji
Jeśli chcemy tylko kupować, to online można to zrobić szybciej, łatwiej i nawet taniej. Gdy oferta jest bardziej wciągająca, czyli pozwala pooglądać, powąchać, dotknąć czy skosztować produktu - wtedy to już nie jest sklep, lecz „świat marki”. Tego internet nie może zaoferować. Jeżeli sklepy stacjonarne tak będą robić, to tradycyjny handel czeka świetlana przyszłość – uważa Andy Stalman, Managing Director Totem Branding.
Pofesor Andy Stalman jest jednym z najlepszych na świecie specjalistów od brandingu. Jego książka „Brandoffon. Przyszłość brandingu” należy do grona najbardziej znaczących pozycji stulecia. Wykładowca wielu prestiżowych szkół biznesowych w Europie i Ameryce Łacińskiej. Pełnił funkcję dyrektora marketingu koncernu Lacoste oraz Aeropuertos Argentina 2000 – firmy, która zarządza siecią lotnisk w Argentynie.
Jaką receptę na stworzenie dobrej marki ma Andy Stalman? - Trzeba zacząć od tego, co chcemy zrobić i jak. Ważna jest autentyczność, szczerość, dobre relacje z klientem, ustalenie jaki wpływ produkt ma mieć na społeczeństwo, dlaczego klientowi na nim zależy i jakie cele chce osiągnąć – uważa ekspert.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0