PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Anna Borecka-Suda, Galeria Jurajska: W centrum w jednym czasie będzie mogło przebywać ok. 3 tys. osób

Anna Borecka-Suda, Galeria Jurajska: W centrum w jednym czasie będzie mogło przebywać ok. 3 tys. osób
Galeria Jurajska
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 30 kwi 2020 12:19

Z naszych wyliczeń wynika, że w jednym czasie w centrum będzie mogło przebywać około 3 tys. osób, co jest porównywalne z normalnym ruchem w godzinach porannych w dni powszednie - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.


  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 30 kwi 2020 12:19

Rząd "odmraża" centra handlowe. Także w Galerii Jurajskiej od 4 maja otwarta zostanie większość sklepów, która przez ostatnie tygodnie była zamknięta. Będzie to jednak funkcjonowanie w nowej rzeczywistości handlowej, w której priorytetem jest zdrowie klientów oraz pracowników. Co się zmieni?

- Galeria Jurajska będzie czynna, ale będą w niej obowiązywać nowe zasady robienia zakupów oraz zaostrzone reguły dotyczące higieny. Dzięki nim będziemy w stanie nie tylko zapewnić bezpieczeństwo klientom i pracownikom, ale przede wszystkim zadbać o zdrowie publiczne. Troska o to ostatnie jest kluczowa, abyśmy mogli przezwyciężyć obecny kryzys i w pełni przywrócić działanie obiektu - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Jak zapewnia przedstawicielka Jurajskiej, centrum już rozpoczęło przygotowania do otwarcia. - Przed nami kilka pracowitych dni. Jesteśmy w stałym kontakcie z najemcami, którzy 4 maja mogą wznowić działalność. Wśród otwartych sklepów na pewno znajdą się sklepy odzieżowe, obuwnicze, jubilerzy, sklepy z elektroniką, perfumerie i księgarnie. Wyłączone z oferty pozostaną natomiast kino, kids play, fitness club, a także wyspy handlowe. Restauracje prowadzić będą natomiast sprzedaż wyłącznie na wynos - wylicza.

Na klientów, którzy wybiorą się na zakupy, czekać będzie wiele zasad. Robiąc zakupy, trzeba będzie zakryć nosi i usta maseczką lub innym materiałem. Obowiązkowe będą też rękawiczki. Będzie można mieć własne lub skorzystać z tych, jakie zapewnią sklepy. Poruszając się po pasażu, a także stojąc w kolejce trzeba będzie zachować odstęp m.in. 2 metrów. W jego ustanowieniu pomogą specjalne oznaczenia np. przed sklepami i kasami. Pojawi się także limit osób mogących wejść do centrum handlowego. Na 15 m kw. będzie mógł przypaść 1 klient.

- Z naszych wyliczeń wynika, że w jednym czasie w centrum będzie mogło przebywać około 3 tys. osób, co jest porównywalne z normalnym ruchem w godzinach porannych w dni powszednie. Jest to liczba pozwalająca zachować należyty, bezpieczny dystans pomiędzy klientami. Liczba ta także gwarantuje, że nie będą tworzyć się kolejki. W liczeniu klientów wspomożemy się działającym w galerii od lat systemem zliczającym odwiedzających - mówi.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.186.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!