PARTNERZY PORTALU


Anna Malcharek: Konieczne są dalsze wysiłki, mające na celu odbudowę footfall'u

  • Autor: Redakcja
  • Dodano: 27 sie 2020 10:22

Wakacje pobudziły footfall. Przyniosły w centrach handlowych dalszy wzrost liczby odwiedzających. Potrzeba jednak dalszych bodźców do wzrostu, w tym przywrócenia niedziel handlowych. Aktualną sytuację w galeriach komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

  • Autor: Redakcja
  • Dodano: 27 sie 2020 10:22

Pod względem liczby odwiedzających lipiec i sierpień to miesiące zwykle słabsze w centrach handlowych, co wiąże się z wyjazdami na urlop. Czy tegoroczne wakacje pod tym względem różniły się jakoś?

Anna Malcharek: Trudno zestawiać ze sobą tegoroczny i zeszłoroczny sezon wakacyjny. Co jednak zauważalne, dwa ostatnie miesiące przyniosły w centrach handlowych dalsze odrabianie strat footfall'u i obrotów. W praktyce oznacza to, że pomimo sezonu urlopowego, Polacy nie rezygnowali z wizyt w galeriach. Jak podaje w swoich raportach Polska Rada Centrów Handlowych, w wakacje, w zależności od tygodnia, ruch w galeriach kształtował się na średnim poziomie od 70 proc. do aż 94 proc. odwiedzalności z roku ubiegłego. W centrach Gemini Park, w stosunku do wyników z roku ubiegłego, mogliśmy w wakacje mówić o powrocie blisko 90 proc. klientów. Pojawiły się także dni, w których wyniki był takie same lub lepsze, niż przed rokiem.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Retransmisja sesji:

FOKUS NA TRÓJMIASTO - Inwestorzy potrzebują bezpiecznych portów

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.100.6
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!