Pod względem liczby odwiedzających lipiec i sierpień to miesiące zwykle słabsze w centrach handlowych, co wiąże się z wyjazdami na urlop. Czy tegoroczne wakacje pod tym względem różniły się jakoś?

Anna Malcharek: Trudno zestawiać ze sobą tegoroczny i zeszłoroczny sezon wakacyjny. Co jednak zauważalne, dwa ostatnie miesiące przyniosły w centrach handlowych dalsze odrabianie strat footfall'u i obrotów. W praktyce oznacza to, że pomimo sezonu urlopowego, Polacy nie rezygnowali z wizyt w galeriach. Jak podaje w swoich raportach Polska Rada Centrów Handlowych, w wakacje, w zależności od tygodnia, ruch w galeriach kształtował się na średnim poziomie od 70 proc. do aż 94 proc. odwiedzalności z roku ubiegłego. W centrach Gemini Park, w stosunku do wyników z roku ubiegłego, mogliśmy w wakacje mówić o powrocie blisko 90 proc. klientów. Pojawiły się także dni, w których wyniki był takie same lub lepsze, niż przed rokiem.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL