W porównaniu do konkurencji, która boryka się ze spadkami wyników lub osiąga jedynie niewielkie wzrosty, nasza spółka zanotowała znaczący progres w wynikach sprzedażowych i finansowych – mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.
- Answear.com odnotował w 2022 r. 973 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o ponad 42 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.
- EBITDA wyniosła rekordowe 61,8 mln zł, a zysk netto 25,9 mln zł.
- W minionym roku Answear.com powiększył udział marek premium w ofercie, który wyniósł 57 proc., co oznacza wzrost o 5 p.p. porównując do 2021 r.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (90%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze