Answear.com zadebiutuje na GPW jeszcze w tym tygodniu


Answear.com, platforma cyfrowej sprzedaży odzieży, zadebiutuje na GPW w piątek 8 stycznia - podała GPW w uchwale zarządu.
Obecnie Answear.com prowadzi działalność w Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji, Ukrainie oraz na Węgrzech.
Spółka planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Do 2024 r. zamierza wejść do 11 nowych rynków i być obecną praktycznie w każdym kraju Europy Środkowo-Wschodniej. W porównaniu z Europą Zachodnią są to dynamicznie rosnące rynki, z niską penetracją e-commerce i niższym kosztem dotarcia do klienta.
Firma ma ambicję być liderem wśród e-commerce sprzedających modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, posiadającym szeroką ofertą produktową, w tym bogatą paletę marek premium, które pozytywnie wpływają na wartość koszyka i rentowność.
Answear.com za ostatnie 12 miesięcy (liczone do końca września 2020 r.) odnotował 369 mln zł przychodów oraz 23,4 mln zł EBITDA. Listopad był rekordowym miesiącem, w którym spółka osiągnęła o ponad 60 proc. większe wyniki sprzedaży w porównaniu do analogicznego miesiąca poprzedniego roku.
Jak informowaliśmy, globalnymi koordynatorami oferty, prowadzącymi księgę popytu jest mBank oraz Trigon Dom Maklerski. Doradcą prawnym w tym procesie jest Kancelaria Prawna Dubiński Jeleński Masiarz i Wspólnicy. Audytorem jest Grant Thornton.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.