- Answear.com notuje kolejny kwartał z bardzo dobrymi wynikami sprzedażowymi.
- Wymagające otoczenie rynkowe nie przeszkodziło spółce, żeby w drugim kwartale bieżącego roku osiągnąć 43-procentowy wzrost rdr. przychodów ze sprzedaży online, które wyniosły 284 mln zł.
- Konsekwentne utrzymywanie wysokich dynamik wzrostu daje Answear.com miano jednej z najszybciej rosnących platform fashion e-commerce w Europie.
Za nami kolejny kwartał, w którym osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki. Stale rosnące przychody przy wysokich dynamikach to znak, że obrana strategia działania na 11 rynkach w regionie CEE dobrze się sprawdza. Osiągane rezultaty działań są dla nas tym bardziej satysfakcjonujące, gdyż zdajemy sobie sprawę w jak wymagającym i konkurencyjnym otoczeniu działamy – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Answear.com w II kw. br. stale działał według przyjętej strategii marketingowej, której założeniem było budowanie brand awareness marki na 11 rynkach CEE. Wykorzystywane do tego narzędzia to min. szerokozasięgowe kampanie telewizyjne i video-online. Elastyczne i reaktywne podejście do zarządzania budżetami marketingowymi pozwala na zintensyfikowanie sprzedaży na rynkach, które wykazują najwyższą efektywność podejmowanych działań, a tym samym osiąganie dynamicznych wzrostów łącznej sprzedaży spółki.

Czytaj więcej
Answear ruszył ze sklepami internetowymi PRM.comCelem naszych działań w obszarze Europy Centralnej jest zbudowanie pozycji lidera branży fashion e-commerce. Optymalizacja oferty produktowej i konsekwentne budowanie świadomości marki Answear przez szeroko zakrojone kampanie marketingowe to aktywności, które stale nas do tego celu przybliżają – dodaje Jacek Dziaduś, Wiceprezes Zarządu ds. finansowych Answear.com.
- Dodatkowo prowadzimy działania mające na celu zwiększenie efektywności operacyjnej oraz finansowej, co w połączeniu z wysoką dynamiką sprzedaży wpływa pozytywnie na naszą rentowność - mówi.

Czytaj więcej
Answear.com przejmie część Fashion Trends GroupAkwizycja PRM i Sneakerstudio przeprowadzona na przełomie pierwszego i drugiego kwartału pozwoli spółce aktywnie wejść na rynek mody luksusowej, a także trafić do reprezentantów pokolenia Z i Alfa. Pomimo, że wpływ prowadzonej integracji jeszcze nie jest zauważalny w wynikach finansowych spółki za II kw. br., przejęcie daje spółce potencjał jeszcze szybszego rozwoju, a także dotarcia do niezagospodarowanych dotychczas grup docelowych i wejścia na nowe, jeszcze efektywniejsze rynki.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze