Aplikacje mobilne podnoszą sprzedaż
W firmach, które miały obieg papierowy lub telefoniczny w pozyskiwaniu nowych transakcji, a teraz uruchamiają aplikacje mobilne, widać nieraz kilkukrotny wzrost wyników sprzedaży u handlowców.
Zdaniem Piotra Budzinowskiego, product Managera w Comarch ERP Altum & Mobile, wynika to głównie z tego, że przedstawiciel musi przyjechać do firmy, aby przywieźć zamówienie.
- Będąc u klienta, przyjmuje je i od razu drukuje lub wysyła mailem, w formie pliku PDF. Jednocześnie może zsynchronizować je do centrali firmy, gdzie zamówienie to jest od razu przygotowywane do realizacji. Analogiczna sytuacja występuje przy sprzedaży bezpośredniej, przy czym w tym przypadku pracownik od razu zostawia towar u klienta z odpowiednimi dla niego dokumentami: paragonem lub fakturą - wyjaśnia Budzinowski.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.