Apple, Amazon i McDonald’s w TOP 10 marek świata


Amazon jest trzecią co do wartości marką świata – wynika z rankingu Best Global Brands 2018, przygotowanym przez Interbrand. Wartość marki Amazon wzrosła w ciągu roku o 56 proc. i wynosi obecnie 100,7 mld USD. W pierwszej dziesiątce, z firm z sektora FMCG, znalazły się jeszcze marki: Coca-Cola (spadek wartości o 5 proc., do 66,3 mld USD) i McDonald’s (wzrost wartości marki o 5 proc., do 43,4 proc.).
Według rankingu, najcenniejszą marką na świecie jest wciąż Apple – jego wartość wzrosła w ciągu roku o 16 proc., do 214,5 mld USD. Na drugim miejscu podium znalazł się Google, o wartości 155,5 mld USD (plus 10 proc.).
Natomiast w pierwszej czterdziestce najbardziej wartościowych marek świata znalazły się również: Nike, Louis Vuitton, Pepsi, Zara, Ikea, H&M, Pampers, Budweiser, Nescafe, e-bay, Gucci.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.