PARTNERZY PORTALU


Arkady Wrocławskie czekają zmiany

Arkady Wrocławskie czekają zmiany
Arkady Wrocławskie
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 02 mar 2017 09:07

W tym roku Centrum Handlowe Arkady Wrocławskie obchodzi okrągłe dziesiąte urodziny działalności. Z tej okazji przygotowano sporo zmian. Na początek Arkady Wrocławskie zmieniają swoje logo oraz wprowadzają nowy slogan promujący centrum: „Pozytywnie. Codziennie" .

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 02 mar 2017 09:07

Rok 2017 w Arkadach Wrocławskich to czas zmian, które przeprowadzane będą według skrupulatnie opracowanej strategii marketingowej. W pierwszej kolejności zmienione zostało logo oraz wprowadzono nowy slogan nawiązujące do pozytywnych emocji i wartości cenionych przez klientów.

Nowe logo Arkad Wrocławskich

Nowe logo Arkad Wrocławskich otwiera nową dekadę w historii centrum. Logo przeszło ewolucję, a nie rewolucję, zostało unowocześnione i odświeżone. Dominujący pozostał kolor pomarańczowy, który kojarzy się z kreatywnością, szczęściem, lekkością i aktywnością. - Tworząc nowy znak Arkad Wrocławskich zależało nam, by związany był on z funkcjonalnym charakterem Centrum. Jest znakiem pozytywnych, codziennych doświadczeń wszystkich klientów – mówi Ewa Kalińska, właścicielka agencji reklamowej Brandera, w której powstało nowego logo.

Nowe hasło Arkad Wrocławskich

Wraz z odświeżonym logo Arkady Wrocławskie mogą pochwalić się również nowym sloganem będącym nieodłączną częścią identyfikacji wizualnej Centrum. „Pozytywnie. Codziennie” to hasło, które mówi zarówno o pozytywnych wartościach dostarczanych klientom, jak i sposobie korzystania z usług Centrum. - W tym roku Arkady Wrocławskie obchodzą swoje 10 urodziny. Uznaliśmy, że to doskonały moment na odświeżenie naszego brandingu. Mamy nadzieję, że zarówno nowe logo, jak i slogan „Pozytywnie. Codziennie” przypadną do gustu naszym klientom i będą elementem łatwo rozpoznawalnym, a zarazem wyróżniającym nasze Centrum spośród innych. Premierę zmienionego logo zaplanowaliśmy na marzec, cały rebranding w Centrum skończy się w kwietniu – mówi Dorota Żmiejko, Manager ds. Marketingu, Arkady Wrocławskie SA.

Rozpoczęte w Arkadach Wrocławskich zmiany są wynikiem realizowania strategii marketingowej. - W tworzeniu strategii, którą poprzedziły badania marketingowe, braliśmy pod uwagę m.in.: potrzebę dostosowania się Arkad Wrocławskich do zmieniających się potrzeb i zachowań konsumentów oraz zmian na wrocławskim rynku centrów handlowych. W codziennych działaniach ma się to przede wszystkim przełożyć na odwiedzalność Centrum i budowanie lojalności klientów – mówi Michał Pawlik, partner zarządzający w agencji strategiczno-kreatywnej MOOQ, która odpowiada za stworzenie strategii marketingowej Arkad Wrocławskich.

Zmiany w identyfikacji wizualnej Arkad Wrocławskich to początek przemiany, która czeka centrum. Jeszcze w tym roku przeprowadzona zostanie modernizacja wnętrz.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.208.73.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!