PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Arkady Wrocławskie w komplecie

Arkady Wrocławskie w komplecie
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 paź 2019 10:02

Po niespełna roku od rozpoczęcia realizacji nowej strategii rozwoju poziom komercjalizacji Arkad Wrocławskich przekroczył 95 proc. Do grona najemców centrum handlowego dołączyła właśnie sieć Dealz, która jeszcze w tym roku otworzy lokal o powierzchni ponad 400 mkw. Z początkiem jesieni aż 4 najemców zdecydowało się też na przedłużenie umów, a 1 powiększył lokal.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 paź 2019 10:02

Z początkiem jesieni tenant-mix Arkad Wrocławskich zasilił Dealz. Lokal o powierzchni 413 mkw. ma zostać otwarty na poziomie 0 centrum handlowego jeszcze w tym roku. Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych firm w konkurencyjnych cenach oraz unikalną ofertę marek brytyjskich, do niedawna niedostępnych na polskim rynku. Dyskont wyróżnia się dużym wyborem produktów spożywczych, drogeryjnych, zabawek, artykułów wyposażenia domu i akcesoriów dla całej rodziny. Sprawny proces rekomercjalizacji to nie tylko systematycznie otwierane nowe sklepy, ale też przedłużenia obowiązujących umów, relokacje i modernizacje lokali. W ostatnim czasie umowy z Arkadami Wrocławskimi przedłużyli: salon obuwniczy Ryłko (112,4 mkw.), sklep z odzieżą Pit Bull (91,5 mkw.), salon z biżuterią Briju (81 mkw.) i Cukiernia Sowa (73 mkw.). Z kolei powierzchnię najmu o dodatkowe 140 mkw. powiększył sklep z zabawkami Toys Box. Lokal w nowej odsłonie zajmuje nieco ponad 410 mkw. na poziomie 1. wrocławskiego centrum handlowego.

- Cieszymy się, że wypracowana pod koniec ubiegłego roku strategia się sprawdza. Od początku skupiliśmy się na byciu „otwartym na rodziny”. Tak brzmi też nowe hasło reklamowe Arkad Wrocławskich. Budowa szerokiej oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej dla rodzin opłaciła się. Wprowadzane zmiany znacząco zwiększyły zainteresowanie powierzchnią handlową centrum, a organizowane przez nas eventy z kategorii edutainment przyczyniły się do wzrostu footfallu. Dziś śmiało możemy stwierdzić, że staliśmy się miejscem, do którego rodziny przyjeżdżają nie tylko po to, aby zrobić zakupy, ale też wartościowo spędzić czas z dziećmi - mówi Piotr Pirogowicz, Dyrektor Zarządzający Obiektami Komercyjnymi w Develia.

Arkady Wrocławskie proces rewitalizacji rozpoczęły w IV kwartale 2018 roku. Postanowiono wykorzystać ugruntowaną pozycję centrum handlowego na wrocławskim rynku, świetną lokalizację oraz dobre skomunikowanie z miastem i przyciągnąć rodziny poszukujące niebanalnej oferty handlowej i wartościowej rozrywki. Pierwszym krokiem ku realizacji nowej strategii było podpisanie umowy z Klockownią, która w listopadzie 2018 roku zadebiutowała na Dolnym Śląsku. Rodzinne Centrum Edukacji i Zabawy od początku przyciągało do wrocławskiego obiektu rodziny z dziećmi. Na początku czerwca 2019 roku Klockownia przeniosła się do nowego, dużo większego lokalu o powierzchni ponad 450 mkw. Arkady Wrocławskie przeszły też modernizację wnętrz i szereg zmian architektonicznych. W centrum handlowym regularnie odbywają się wydarzenia wpisujące się w trend edutainment, czyli edukację poprzez rozrywkę. Do rozszerzania oferty dla rodzin zachęcani są też najemcy. Zlokalizowane w samym sercu miasta Arkady Wrocławskie stale wzmacniają pozycję i aspirują do tego, aby stać się pierwszym wyborem rodzin z dziećmi na wrocławskiej mapie handlowej.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.191.168
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.