Handel detaliczny rozwija się w trzech kierunkach.

- Pierwszym z nich jest wygoda – convenience shopping: oferta dostępna natychmiast, lecz w ograniczonym wachlarzu i właściwie niezapewniająca prawdziwego doświadczenia klienta. Drugim kierunkiem jest handel elektroniczny: nieskończona oferta, konkurencyjne ceny, ale bardzo ograniczone doświadczenie klienta. Na ekranie iPada szczoteczka do zębów ma taki sam rozmiar jak samochód Tesla. A ludzie muszą przecież poczuć relację z marką, zanim coś kupią. Dlatego jesteśmy przekonani, że wciąż rozwijał się będzie trzeci rodzaj handlu detalicznego: zakupy w miejscach, które oferują coś więcej, niż tylko zakupy – destination shopping. Klienci potrzebują wyjątkowych miejsc, w których będą mogli faktycznie obcować z markami. A zrobią to tylko w miejscach, które oferują najlepsze usługi i niezapomniane wrażenia. Marki doskonale to rozumieją. W Wielkiej Brytanii niektórzy sprzedawcy zmniejszają ilość sklepów w portfolio, za to stawiają na najlepsze lokalizacje, takie jak nasze flagowe, wiodące w tym kraju centra Westfield London czy Westfield Stratford City – wylicza Arnaud Burlin, Managing Director CEE Unibail-Rodamco-Westfield.

Dalej w wywiadzie:

• Jak zmieniają się relacje między światem offline i online w handlu?

• Czy jest jeszcze w Polsce miejsce dla kolejnych, dużych centrów handlowych?

• W jaki sposób na polski handel detaliczny wpłynął zakaz handlu w niedziele?

• Czy centra handlowe staną się w przyszłości obiektami typu mixed-use? W walce o klientów niektóre centra już teraz łączą różne funkcje, np. galerie z magazynami lub hotelami.

• Jak wprowadzenie marki Westfield zwiększyło atrakcyjność centrów URW?

• Jak nowoczesne technologie zmieniają rozrywkę w centrach handlowych?

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL