• Artur Rojek ogłosił swoją decyzję podczas OFF Festivalu w Katowicach. 
  • Wspólnie z marką będzie promował bardziej ekologiczne postawy. 
  • Celem inicjatywy „Czujesz Klimat?” jest m.in. zbudowanie świadomości, że każdy z nas może podejmować bardziej przyjazne środowisku wybory.

W myśl zasady „to co dobre, dobrze jest robić razem!”, marka Rossmann postanowiła zaprosić do inicjatywy wyjątkowych artystów utożsamiających się z jej wartościami. Dobry klimat to bowiem nie tylko otaczająca nas przyroda i dbałość o środowisko, ale również przyjemna atmosfera i muzyka. Pierwszym ambasadorem został Artur Rojek, wokalista i kompozytor, dyrektor artystyczny cenionego OFF Festivalu. Skąd taki wybór? Artysta od lat kojarzony jest ze świadomymi, proekologicznymi wyborami i stylem życia.

Na OFF Festiwalu stawiamy m.in. na segregację odpadów, biodegradowalne naczynia i sztućce, infrastrukturę częściowo zbudowaną z materiałów eco friendly, a także rozbudowaną ofertę wege w strefie gastro. Robiliśmy to jako pierwsi, jeszcze przed tym jak wprowadzone zostały w tej kwestii europejskie przepisy – przyznaje artysta.

- Staramy się być zawsze o krok do przodu. OFF jest od lat w czołówce najbardziej ekologicznych festiwali w Europie. Chcemy być nowatorscy i pokazywać, że wszystko to, co robimy, możemy robić mądrzej. I chociaż nie zbawimy tym całego świata, to mamy wpływ na najbliższe otoczenie, w którym funkcjonujemy. Wielkie zmiany powinniśmy rozpocząć od samych siebie! Cieszę się, że taka sieć jak Rossmann włącza się w promowanie tej ważnej idei” – przyznaje artysta.

Artur Rojek jest ambasadorem inicjatywy „Czujesz Klimat?” Rossmann. Fot. mat. pras.
Artur Rojek jest ambasadorem inicjatywy „Czujesz Klimat?” Rossmann. Fot. mat. pras.

Dzięki współpracy Rossmanna ze znanym muzykiem, możliwe jest wspólne dotarcie z tą ideą do szerokiego grona odbiorców. Jak przyznaje Agata Nowakowska, rzeczniczka Rossmanna: „Wybór Artura Rojka na ambasadora akcji był dla nas oczywisty. To artysta świadomy zagrożeń ekologicznych, od lat starający się żyć tak, by jak najmniej szkodzić środowisku – na OFF Festivalu muzyka i ekologia zawsze szły w parze. Jako muzyk Artur Rojek jest też dla nas uosobieniem klimatu rozumianego szerzej – jako dobra atmosfera, energia, wspólnota. Jesteśmy dumni, że mogliśmy połączyć siły i zostać sponsorem festiwalu, by jeszcze mocniej wspierać ważną dla obu stron ideę”.

Celem inicjatywy „Czujesz Klimat?” jest m.in. zbudowanie świadomości, że każdy z nas może podejmować bardziej przyjazne środowisku wybory. Dlatego w ramach „Czujesz Klimat?” oznaczono produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję.

Rossmann został sponsorem: Opener’a (na tegorocznym Open’erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena – w ramach „Czujesz Klimat?” - zasilana wodorem), Siesty oraz Great September.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl