Asortyment w dyskontach należy wzbogacać w oparciu o preferencje grupy docelowej
Od jakiegoś czasu w Media Markt możemy kupić napoje, w H&M kosmetyki, a w drogeriach Rossman – żywność ekologiczną i produkty dla zwierząt. Dodatkowy asortyment sprawdza się pod warunkiem, że z punktu widzenia klienta ma on logiczne uzasadnienie. Warto zatem przyjrzeć się potrzebom odwiedzających daną sieć klientów - podkreśla Agnieszka Górnicka, prezes firmy badawczej Inquiry.
W ofercie sieci takich jak Biedronka czy Lidl można znaleźć ubrania, obuwie, elektronikę, a nawet galanterię skórzaną, jak np. specjalna kolekcja firmy Wittchen sprzedawana w Lidlu pod koniec 2014 roku. Jednak tego rodzaju akcje w przypadku dyskontów są z zasady krótkoterminowe i wymagają dodatkowego wsparcia promocją w gazetce na dany tydzień.
Według eksperta asortyment należy wzbogacać z umiarem i w oparciu o preferencje grupy docelowej. Nietrudno bowiem o przykłady oferty dokładanej do podstawowego asortymentu nieco na siłę.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Czytaj więcej: Klienci lubią polować na okazje typu torby Wittchen w dyskontach
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.