Pod koniec czerwca br. oficjalnie otwarto nową strefę food court Przystanek Smaku w Atrium Reduta. Co zyskali klienci nowej strefy?

Mariola Chmielewska: Przede wszystkim nową jakość i energię, przyjazne, nowoczesne wnętrza pełne zieleni i zrównoważonych rozwiązań architektonicznych, w których znajdują swoje ulubione koncepty restauracyjne z uzupełniającym się menu oraz bezpłatną strefę zabaw dla dzieci sąsiadującą bezpośrednio z food courtem.

Atrium reduta po zmianach, mat.pras.
Atrium reduta po zmianach, mat.pras.

Zarówno pod kątem architektonicznym, jak i funkcjonalnym Przystanek Smaku został zaprojektowany tak, by sprzyjać spotkaniom i wspólnemu spędzaniu czasu w preferowany dla każdego sposób. Nowy foodcourt zachęci gości nie tylko do zjedzenia posiłku, ale także do spotkań z rodziną, ze znajomymi lub do zorganizowania biznesowego lunchu. Bogactwo zieleni zapewni spokój i relaks zabieganym i zapracowanym mieszkańcom Warszawy oraz zachęci do pozostania w tej kojącej scenerii na dłużej. Szereg zrównoważonych rozwiązań architektonicznych i detali, naturalne elementy wykończenia naładują gości pozytywną energią, wzbudzą dobre emocje, sprzyjając skutecznemu relaksowi.

Jaki był odzew ze strony klientów na i zaraz po otwarciu food courtu? Czy przyjęte założenia sprawdzają się w praktyce?

Oficjalne otwarcie Przystanku Smaku odbyło się 26 czerwca br. W związku z pandemią i obostrzeniami, w ramach komunikacji otwarcia food courtu, zdecydowaliśmy się główny nacisk położyć na zakrojoną na szeroką skalę parasolową kampanię marketingową.

W tym celu zaangażowaliśmy do współpracy najemców świeżo otwartej strefy restauracyjnej. W ramach akcji WEJŚCIE SMAKA! od 26 czerwca br. przez miesiąc restauracje serwują klientom dania specjalne do nabycia w cenie 10 zł. Oferta obejmuje pozycje z menu Silver Dragon, Republiki Burgera, KFC, Mąki i Oliwy oraz Cukierni Sowa.

Przystanek Smaku w Atrium Reduta, mat.pras.
Przystanek Smaku w Atrium Reduta, mat.pras.

Wsparciem kampanii WEJŚCIE SMAKA! są też działania ambientowe. Przejście dla pieszych przed Atrium Reduta na miesiąc zamieniło się w gigantyczną paczkę frytek. Akcji towarzyszy też konkurs konsumencki prowadzony na Facebooku Atrium Reduta. Równolegle odbywa się ambient rowerowy. Do 7 lipca ekipy wyposażone w jednoślady przemieszczają się po Warszawie promując  nową strefę. W trakcie trwania kampanii do mieszkańców okolicznych dzielnic (Ochota, Wola, Ursus) trafiło też 120 tysięcy ulotek promocyjnych w formie pizzy podzielonej na części z logotypami najemców i specjalnymi rabatami.

Naszą kolejną „apetyczną” niespodzianką dla gości jest akcja pro sprzedażowa „Letnie łupy za zakupy”, w ramach której można otrzymać dmuchany materac do pływania o smakowitym wzorze.

 

Wśród niespodzianek przygotowanych na event otwarcia nie zabrakło także słynnych lodów Ekipa – otrzymało je pierwszych 10 000 szczęśliwców!

Dziś za wcześnie jest jeszcze na szacowanie efektów wprowadzonych zmian. Ale z każdym dniem nową strefę odwiedza coraz więcej osób, dlatego w przyszłość patrzymy z optymizmem.

Czytaj również: Atrium Reduta zapewni nową jakość na rynku centrów handlowych stolicy

Food court to nie koniec zmian. Co będzie kolejnym etapem modernizacji Państwa obiektu?

To prawda. Planując zmiany w Atrium Reduta postawiliśmy też na unikalną i angażującą rozrywkę dla rodzin z dziećmi. Dlatego w nowych wnętrzach naszej galerii lada moment powstanie też zupełnie nowa przestrzeń dostosowana do potrzeb zarówno maluchów, jak i starszaków – STREFA WOW. Dzieci znajdą w niej interaktywną rozrywkę, natomiast rodzice miejsce do odpoczynku i rozmowy.

Kiedy klienci centrum będą mogli korzystać z nowej Strefy WOW? I co w niej na nich czeka?

Prace remontowe są w trakcie. Oficjalne otwarcie Strefy WOW planujemy  po wakacjach. Przestrzeń jest podzielona na 2 części: interaktywną, sprawnościową dla starszych użytkowników, która jest wyposażona w zjeżdżalnie, labirynty, plac zabaw czy ściankę wspinaczkową oraz strefę z bezpiecznymi miękkimi siedziskami i atrakcjami dla najmłodszych dzieci. Całość utrzymana jest pozytywnej, nowoczesnej stylistyce, z przeźroczystymi ściankami i energetycznymi kolorami. Autorem projektu Strefy WOW jest hiszpańska firma architektoniczna The Leisure Way.

W Reducie zmienia się nie tylko samo wnętrze - zapowiedzieliście już kilku nowych najemców, unikalne koncepty. Na co jeszcze mogą liczyć klienci centrum?

Od dłuższego czasu intensywnie pracujemy nad repozycjonowaniem Atrium Reduta. Portfolio galerii wzbogacamy o kolejne świeże, unikalne brandy oraz niestandardowe koncepty handlowe wzorem Be Happy Museum, którego otwarcie miało miejsce w lutym br. Dzięki swojej niestandardowej ofercie rozrywkowej i zmieniającym się scenografiom muzeum stanowi istotny wyróżnik na mapie warszawskich obiektów handlowych, zachęcając do wizyty w Reducie zarówno osoby młode, jak i rodziny z dziećmi czy profesjonalnych twórców. Doskonale łączy świat offline z onlinem, zapewniając gościom Reduty i warszawskim turystom zupełnie nowe doświadczenia.

 Be Happy Museum
Be Happy Museum

Ostatnio ofertę dla rodzin z dziećmi wzbogacił także Lider Sala Zabaw – kolejny najemca z segmentu rozrywkowego, operator placów zabaw dla dzieci. Na młodszych i starszych gości czeka bajecznie kolorowa, wymarzona przestrzeń do zabawy. Dzieci mogą w niej spędzić czas pod opieką rodziców lub animatorów, którzy zaopiekują się maluchami w czasie, gdy ich opiekunowie będą robić zakupy. W strefie można również organizować przyjęcia i uroczystości dla dzieci.

Trwają rozmowy z kolejnymi potencjalnymi najemcami, o których mam nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli powiedzieć znacznie więcej. Naszą uwagę koncentrujemy na nowych, młodych brandach, często znanych jedynie z Instagrama, które chciałyby rozpocząć przygodę również w realnej sprzedaży i bezpośrednim kontakcie z klientem.

 Be Happy Museum
Be Happy Museum

Przewidujecie Państwo nowe funkcje obiektu – co to znaczy? I czy w związku z tym zmieni się docelowy klient?

"Be a part of our leisure ecosystem" – to claim, który odzwierciedla zmiany wdrażane obecnie w Atrium Reduta. Chcemy, aby po zakończeniu prac mieszkańcy Warszawy, a także turyści odwiedzający stolicę Polski zyskali zupełnie nową energetyczną przestrzeń, w której rozrywka będzie się łączyć z miejscem spotkań i wspólnego jedzenia, w otoczeniu miejskiej, relaksującej scenerii, przepełnionej naturalnym światłem i zielenią. Wraz z kinem, strefą zabaw dla rodzin z dziećmi, atrakcjami cyfrowymi i nowymi konceptami gastronomicznymi, będzie to fantastyczna przestrzeń do spędzania wolnego czasu. Dostarczy klientom zupełnie nowych doświadczeń i wielu inspiracji stając się miejscem pierwszego wyboru przy okazji zakupów czy też poszukiwania angażującej rozrywki dla rodziny czy grupy znajomych.

W jakim kierunku chcą Państwo pozycjonować Redutę? Centrum kompaktowe? Dla najbliższej społeczności sąsiadów? Czy duże, wielkomiejskie, w bliskim sąsiedztwie centrum stolicy? A może chodzi raczej o ukierunkowywanie w stronę obiektu zrównoważonego?

Reduta w nowej odsłonie to kompaktowe, nowoczesne centrum handlowe, w którym szybko i skutecznie można załatwić wszystkie sprawy – od drobnych usług, przez zakupy, po spotkania przy wspólnym stole czy na rodzinnej, kreatywnej zabawie. Miejsce bliskie i sąsiedzkie, które ugości, zainspiruje, zapewni nowe, unikalne doświadczenia. Dostrzegają to także nasi klienci. Z badań wynika, że wśród kluczowych zalet naszej galerii wymieniane są: łatwa nawigacja, zlokalizowanie większości sklepów na jednym poziomie i kameralna atmosfera.

Atrium Reduta po zmianach, mat.pras.
Atrium Reduta po zmianach, mat.pras.

Czy zmiany w Atrium to efekt pandemii? Co skłoniło firmę do inwestycji w trudnych czasach?

Zmiany w Atrium Reduta są wdrażane sukcesywnie od dłuższego czasu. W 2018 roku rozbudowany został segment leisure & entertainment. Udostępniliśmy klientom nowoczesne 6-salowe kino Cinema 3D oraz klub fitness. Celem obecnych prac jest otwarcie nowej przestrzeni restauracyjnej oraz sąsiadującej z nią strefy zabaw dla dzieci, co już miało miejsce, oraz uruchomienie nowatorskiej wielofunkcyjnej przestrzeni rozrywkowej dla rodzin – STREFY WOW.

Pandemia COVID-19 zmieniła oczekiwania i nawyki zakupowe konsumentów. Wzrosło znaczenie e-commerce, a wielu ekspertów mówi o możliwym spadku znaczenia salonów stacjonarnych i obiektów wielkopowierzchniowych. W którym kierunku pójdzie handel i jaka jest odpowiedź Atrium Reduty na rosnącą popularność e-sklepów?

Większość z nas po długim czasie izolacji odczuwa silną potrzebę kontaktów społecznych i nowych pozytywnych doświadczeń. Pragniemy wyjść z domu, pobyć wśród ludzi, w miejscach, w których jest bezpiecznie i które dostarczają nam różnych wrażeń. Myślę, że ten trend się utrzyma. Dlatego naszym celem jest ciągłe wzbogacanie i różnicowanie oferty Reduty z uwzględnieniem różnych potrzeb konsumentów i z myślą o dostarczaniu im nowych, wartościowych doświadczeń. Tak, by wizyta w galerii była dla nich interesująca i zachęcała do kolejnych odwiedzin.

Jakie zmiany muszą wziąć pod uwagę zarządcy i właściciele centrów handlowych, by utrzymać silną pozycję rynkową? Kluczem do sukcesu jest modernizacja, czy należy wziąć pod uwagę jeszcze inne zmienne?

Pandemia przyspieszyła zmiany w obiektach o różnorodnym przeznaczeniu, w tym również w centrach handlowych. Na znaczeniu zyskują dziś otwarte, przestronne, czyli bardziej bezpieczne przestrzenie. Z drugiej strony jednak dominuje silna tendencja do tworzenia miejsc o funkcjach społecznych, integrujących, wspierających kreatywną pracę. Czyli jak najbliżej ludzi, ale jednak w silnym poczuciu bezpieczeństwa i komfortu wszystkich użytkowników.

Dziękuję za rozmowę

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl