Atrium zapowiedziało szereg zmian w Atrium Reduta, centrum handlowym znanym w Warszawie od ponad 20 lat. Co skłoniło Państwa do decyzji o modernizacji?
Kamila Borzęcka-Rzeźnik: Atrium Reduta to centrum handlowe o bardzo dogodnej lokalizacji, w bliskim sąsiedztwie samego centrum Warszawy. Dlatego zależy nam na maksymalnym wykorzystaniu potencjału, jaki daje położenie obiektu oraz zaoferowaniu maksimum możliwości osobom, które go odwiedzają.
Zmiany w centrum wdrażamy sukcesywnie od dłuższego czasu. W 2018 roku rozbudowaliśmy segment leisure & entertainment, udostępniając naszym gościom nowoczesne 6-salowe kino Cinema 3D oraz klub fitness.
Dlaczego właśnie teraz?
Obecny etap przebudowy i modernizacji ma zapewnić nowe możliwości i wzmocnić dotychczasowe funkcje Reduty oraz tchnąć zupełnie nową energię w nasz obiekt.

Po zakończeniu trwających obecnie prac mieszkańcy Ochoty, Centrum, jak i całej Warszawy, a także turyści odwiedzający stolicę zyskają zupełnie nową energetyczną przestrzeń, w której rozrywka będzie się łączyć z miejscem spotkań i wspólnego jedzenia, w otoczeniu miejskiej, relaksującej scenerii, przepełnionej naturalnym światłem i zielenią. Wraz z kinem, strefą zabaw dla rodzin z dziećmi, atrakcjami cyfrowymi i nowymi konceptami gastronomicznymi, będzie to fantastyczne miejsce do spędzania wolnego czasu. Wierzymy, że dostarczy też naszym gościom zupełnie nowych doświadczeń i wielu inspiracji stając się miejscem pierwszego wyboru przy okazji zakupów czy poszukiwania rozrywki.
Wspomniane zmiany to część działań związanych z repozycjonowaniem centrum?
Nasze centrum od dłuższego czasu przechodzi znaczącą metamorfozę. Wiąże się ona zarówno z intensywnym procesem repozycjonowania i zmianami w portfolio najemców, jak i przebudową obiektu i odświeżaniem części wspólnych.
Sukcesywnie wprowadzamy do naszej oferty handlowej kolejne marki. Jednym z celów, które sobie tu postawiliśmy jest dotarcie do szerszego grona odbiorców, w tym rodzin i osób młodych, poszukujących niestandardowych form rozrywki i oferty skrojonej pod swoje potrzeby. Dlatego w lutym br. do grona naszych najemców dołączyło unikatowe miejsce na mapie stolicy – Be Happy Museum, w którym dla fanów social mediów i selfie, ale także profesjonalnych twórców przygotowano wiele unikalnych scenerii. Pod koniec ubiegłego roku do dyspozycji klientów oddaliśmy Str3fę Gr4cza x-kom – mekkę dla wszystkich fanów gamingu. Ofertę modową wzbogacił z kolei nowoczesny salon Sinsay o powierzchni niemal 1250 mkw. oraz jedna z ulubionych marek Polaków – Pepco.

Chcemy, aby Reduta była postrzegana jako nowoczesne i przyjazne miejsce, w którym można zrobić wszystkie zakupy, dobrze zjeść i spędzić czas z rodziną czy znajomymi. Chcemy wpisać się na stałe na listę miejsc chętnie odwiedzanych i lubianych przez naszych sąsiadów i mieszkańców okolicznych dzielnic.
Jak będą przebiegać prace w poszczególnych częściach centrum?
Już wkrótce do dyspozycji naszych klientów oddamy zupełnie nową, przepełnioną zielenią i zrównoważonymi rozwiązaniami architektonicznymi przestrzeń restauracyjną – Przystanek Smaku. Wierzymy, że food court skradnie serca naszych gości nie tylko bogactwem smaków, ale również sąsiadującą z nią przestrzenią rozrywkową – idealną do dziecięcych zabaw i wspólnego spędzania wolnego czasu. Kolejnym krokiem będzie udostępnienie na poziomie +1 wyjątkowej i jedynej w swoim rodzaju strefy zabaw dla całej rodziny – Strefy WOW.
Restauracje, kawiarenki, swobodna atmosfera i przyjazne, nowoczesne wnętrza pełne eco-friendly rozwiązań – to zapowiedź zmian, jakie czekają odwiedzających Redutę.

Prace remontowe, które z myślą o naszych sąsiadach i klientach prowadzimy głównie w nocy, są na zaawansowanym etapie. W nowym food courcie zakończono już układanie posadzek. Aktualnie wykonywane są sufity. Kolejnym krokiem będzie montaż elementów dekoracyjnych i okładzinowych słupów, ścian oraz voidów. Postępują również prace w strefie voidu pasażu głównego. Rozpoczęto wykonywanie nowych posadzek oraz montaż sufitów. Zakończenie działań jest planowane na koniec III kwartału 2021.
Czym zaskoczycie Państwo klientów w nowej odsłonie i kto jest autorem projektu zmian?
Autorem projektu food courtu oraz Strefy WOW jest hiszpańska firma architektoniczna The Leisure Way.
Nowe wnętrza Reduty to zupełnie nowa jakość oraz duża dawka dobrej pozytywnej energii, słońca i pasteli. Projekt zakłada aranżację wnętrz w miejskim stylu z bogatą roślinnością i dużą ilością dziennego światła, co jest próbą pogodzenia dzikiej natury z wielkomiejską dynamiką.

Modernizacja na pewno odmieni Redutę, ale czy zmieni się również profil centrum?
Zmiany, które wprowadzamy dopełnią ofertę naszego centrum. Pozwolą nam zaoferować naszym gościom szerszy zakres funkcjonalności i możliwości spędzenia wolnego czasu.
Reduta po zmianach zaoferuje odwiedzającym więcej unikalnej, angażującej rozrywki oraz pomysłów i przestrzeni do spędzenia wolnego czasu rodzinnie z dziećmi czy też ze znajomymi.

Naszym celem jest również dalsze wzmacnianie tenant-mixu i budowanie kompleksowej oferty handlowej. Naszą uwagę koncentrujemy m.in. na nowych, młodych brandach, często znanych jedynie z Instagrama, które chciałyby rozpocząć przygodę również w realnej sprzedaży i bezpośrednim kontakcie z klientem. Jesteśmy również otwarci na nowe, niestandardowe koncepty handlowe.
Do kogo chcecie dotrzeć z nową ofertą? Postawiliście Państwo na nowe koncepty, innowacyjne formuły, czy marki znane i lubiane?
Tak naprawdę wszystko po trochu. Nowa oferta Reduty obejmuje bowiem zarówno znane i lubiane marki – Reserved, Sinsay, Mohito czy Pepco, jak też absolutne nowości – miejsca unikalne, interaktywne i zapewniające zupełnie nowe wrażenia i inspiracje – czego przykładem jest Be Happy Museum.
Dziękuję za rozmowę
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze