• Jak pokazuje Wskaźnik Wpływu Cyfrowego Deloitte, który w Polsce wynosi 61 proc., technologie cyfrowe wywierają silny wpływ na obecność Polaków w sklepach stacjonarnych i na nasze decyzje zakupowe. W praktyce zakupy stacjonarne od dawna są stymulowane technologiami IT.
  • Dlatego sklepy dostępne dla konsumentów non stop, nawet w niedziele i święta, w których dokonają zakupów bez konieczności kontaktowania się ze sprzedawcą, samodzielnie skanując towary i płacąc za nie smartfonem, nie są ani scenariuszem sci-fi, ani chwilowym trendem w branży retail.
  • To kolejny etap digitalowej edukacji konsumentów i konsekwencja zmian w konsumowaniu towarów i usług. To zjawisko obserwujemy już od kilku lat.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL