Orientacja na potrzeby konsumentów pozwala proponować optymalne rozwiązania. Klient końcowy poszukuje możliwie najbardziej wygodnych ze swojej perspektywy opcji, które nie będą go w niczym ograniczać i przyczynią się do zachowania pełnej swobody w zakresie podejmowanych decyzji. Gwarancją komfortu są przesyłki, dostępne w automatach zlokalizowanych w sklepach w pobliżu miejsca zamieszkania. Odbiorca zyskuje czas, ponieważ nie musi specjalnie czekać na kuriera w domu, a przy okazji może wybrać się do centrum handlowego na przykład na zakupy. Sektor e-commerce nie lubi jednak próżni. Inwestycje w urządzenia odbiorcze i ich implementacja w miejscach do tej pory niedostępnych są wyłącznie kwestią czasu. Sam rynek rośnie wraz z potrzebami konsumentów, które również ewoluują w aspekcie nie tylko transportu czy logistyki, ale także mobilności, nowych technologii czy przyspieszania wszelkich procesów, realizowanych do tej pory w modelu tradycyjnym.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (70%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL