Balet w Posnanii. Apsys stawia na lifestyle i design


Sesja zdjęciowa na terenie budowanej przez Apsys Posnanii została nagrodzona na międzynarodowym konkursie. – Nasza współpraca z autorem sesji - Szymonem Brodziakiem to kolejne działanie, które pokazuje, że Posnania będzie miejscem stawiającym na lifestyle i design, umożliwiającym bezpośredni kontakt artystów i widzów w przestrzeni publicznej – mówi Lidia Deja z Apsys Polska.
Sesja zdjęciowa „In Posnania” autorstwa Szymona Brodziaka została nagrodzona brązowym medalem na międzynarodowym konkursie Prix de la Photographie Paris 2016. Sesja z udziałem absolwentek Poznańskiej Szkoły Baletowej miała miejsce na terenie budowy centrum Posnania, nowej inwestycji firmy Apsys. Wyróżnione prace zostaną wystawione w galerii Espace Beaurepaire w Paryżu, 12 lipca 2016 oraz opublikowane w Rocznym Albumie Px3.
Px3 to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych w Europie, którego jury składa się z międzynarodowych autorytetów w branży fotograficznej z Paryża, Londynu i Nowego Jorku. W jubileuszowej 10. edycji konkursu, jury Px3 wyłoniło zwycięzców spośród tysięcy zgłoszeń z ponad 85 krajów.
Autorem wyróżnionych zdjęć „In Posnania” jest Szymon Brodziak – światowej sławy fotograf pochodzący z Poznania, specjalizujący się w niekonwencjonalnych czarno-białych artystycznych sesjach fotograficznych.
Podczas tegorocznej edycji konkursu, Szymon Brodziak został uhonorowany tytułem Najlepszego Fotografa Reklamowego Roku. Zwycięska sesja to projekt dla marki Bizuu pt. „Wolna jak ptak, kobieca jak Bizuu”, która otrzymała Złoty Medal w kategorii Moda oraz Srebrny Medal w kategorii Prasa.
Firma Apsys udostępni szerokiej publiczności całość materiału zdjęciowego prezentując go w formie wystawy organizowanej już jesienią br. w przestrzeni publicznej, na promenadzie łączącej centrum Posnania z Rondem Rataje.
Posnania to centrum handlowo-lifestylowe i największa inwestycja handlowa realizowana obecnie w Polsce i Europie Środkowej o wartości 1,2 mld zł. Jesienią 2016 r., na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej kompleksową ofertę zaprezentuje 300 lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych marek, w tym 40 wielko i średnio powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.