PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Bezpieczeństwo podstawą customer experience w centrach handlowych

Bezpieczeństwo podstawą customer experience w centrach handlowych
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 paź 2020 11:09

We wszystkich trzech obiektach Gemini Holding bezpieczeństwo to dziś podstawa customer experience.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 paź 2020 11:09

Centra handlowe należące do krakowskiego dewelopera efektywnie wykorzystały ostatnie miesiące, przygotowując się nie tylko do II-ej fali pandemii, ale także do sezonu grypowego, jaki tradycyjnie przynosi jesień. Bezpieczeństwo kupujących i pracowników we wszystkich trzech obiektach stało się kluczowe, do tego stopnia, że włączono je do customer experience galerii w Tychach, Tarnowie i Bielsku-Białej.

- Obecna sytuacja wymaga od nas innego, nowego spojrzenia na bezpieczeństwo zakupów. Elementy z nim związane i wynikające z rządowych wytycznych nie mogą być dodatkiem do działalności. Muszą się stać, przynajmniej przez jakiś czas, integralną częścią customer experiece galerii - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Powód? Jak zauważa Malcharek, stoi za tym troska o klienta, ale także o przyszłość całego rynku retail. - Klienci wybierają dziś chętniej te centra, które dają poczucie bezpieczeństwa, zapewniają komfort podczas zakupów, są przygotowane na dynamiczne zmiany i potrafią je szybko wdrożyć. Jeśli więc myślimy o utrzymaniu efektów, które po lockdownie już udało się osiągnąć, to na bezpieczeństwo musimy spojrzeć jako na jeden z najważniejszych elementów profootfallowych i proobrotowych. To obecnie także jeden z ważniejszych elementów, który buduje zaufanie oraz lojalność klienta - dodaje.

Jak to się robi w centrach Gemini Park? Przede wszystkim we wszystkich obiektach inwestora zaostrzono procedury związane z utrzymaniem czystości. Regularnie dezynfekowane są powierzchnie mające kontakt z dłońmi, czyli tzw. "gorące punkty, w tym m.in. klamki, poręcze czy przyciski windy. Regularną dezynfekcję przechodzi także strefa food court. Wzmożoną kontrolą czystości objęte są także toalety.

W każdym z centrów w strategicznych punktach galerii można znaleźć dyfuzory z płynem odkażających, klientom zapewniono w toaletach mydła przeciwbakteryjne. Oprócz tego bez trudu można zdobyć maseczki. W każdej z galerii kilka sklepów prowadzi ich sprzedaż, działają także maseczkomaty. W razie potrzeby obsługa sklepu dysponuje też nieodpłatnymi maseczkami. Centra Gemini Park poczyniły niezbędne zapasy zwłaszcza środków czystościowych i dezynfekcyjnych. Obiekty także na bieżąco dostosowują się do zmieniających się zasad. Doświadczenie zdobyte wiosną, pozwala szybko wprowadzać zmiany, także te związane m.in. z działalnością stref gastronomicznych.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!