PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Biblioteka w centrum handlowym? Nowy odbiorca oczekuje czegoś więcej niż sam handel

Biblioteka w centrum handlowym? Nowy odbiorca oczekuje czegoś więcej niż sam handel
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2019 10:30

Czy centra handlowe, aby były atrakcyjne dla odwiedzających, powinny skupiać się wyłącznie na rozwijaniu oferty sprzedażowej? Badania przeprowadzane wśród klientów wykazują, że nowy odbiorca oczekuje od obiektów komercyjnych czegoś więcej. Chce móc się z nimi utożsamiać, chce, aby odpowiadały jego stylowi życia, zainteresowaniom. Zmiany zachowań konsumentów w swoim procesie modernizacji uwzględnia należący do EPP Pasaż Grunwaldzki, który przemodelowuje myślenie o centrum i relacji z klientem.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 wrz 2019 10:30

– Podczas procesu modernizacji poza designem duże znaczenie ma dla nas proksemika. Zależało nam, aby nowe strefy żyły, by skłaniały zarówno do interakcji z przestrzenią, jak i jej współużytkownikami. I tak powstała np. przestrzeń bookcrossingu, która – co może zaskakiwać – znalazła się w naszej nowej strefie gastronomicznej. Był to naturalny krok, ponieważ w projekt FOODSTACJI wpisano m.in. bibliotekę, w której zainstalowany został wielkoformatowy regał na książki oraz powstała tu czytelnia. Bezpłatna biblioteka, bo tak najkrócej można określić bookcrossing, odpowiada na potrzeby naszych klientów. Zauważyliśmy, że odwiedzający nas klienci, nie tylko wymieniają książki, ale równie chętnie o nich dyskutują, polecają sobie wybrane tytuły, zasięgają opinii. Nasza biblioteka to miejsce, w którym nie tylko książki się czyta, ale także o nich rozmawia – mówi Paulina Stach, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego

Zatem chcąc zmienić postrzeganie centrów handlowych, usługi uzupełniające dedykowane klientom, tj. bookcrossing, nie powinny być jedynie rozwiązaniem na ciekawe zagospodarowanie wolnej przestrzeni w obiekcie, ale muszą wpisywać się w jego filozofię   i strategię komunikacji. Tylko wtedy będą wiarygodne i mają szansę funkcjonować. 

– Pasaż nierozerwalnie łączy się z modą. Naszą misją jest zatem wykreowanie mody na czytanie, na szeroko pojętą kulturę. Czy jest to możliwe? W tym roku jedna z wiodących marek modowych otworzyła ekskluzywny butik z ubraniami i akcesoriami, uzupełniając asortyment o publikacje książkowe. Odbiorcy marki zareagowali bardzo pozytywnie. Naszą bookcrossingową bibliotekę współtworzymy we współpracy z Fundacją Bookcrossing Polska oraz Wrocławskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli będących organizatorem akcji Cały Wrocław Czyta, które udzieliły nam swojego patronatu. Wyniki czytelnictwa za rok 2018 w Polsce wskazują, że zaledwie 37 proc. respondentów przeczytało 1 książkę. Zależy nam więc na wypromowaniu książki jako „trendy gadżetu”. Dlatego też w FOODSTACJI organizujemy spotkania z autorami czy weekendowe wydarzenia czytelnicze – dodaje Paulina Stach. 

Działania CSR i promocja czytania dotyczą również najmłodszych odbiorców. W ramach akcji bookcrossingowej Pasaż zaprasza do współpracy szkoły w regionie. Uczniowie nie tylko wymieniają książki, ale również biorą udział w ciekawych warsztatach z bibliotekarstwa czy kreatywnego pisania. 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.228.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.