PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Biedronka dostosowuje się do nowej sytuacji

Biedronka dostosowuje się do nowej sytuacji
Biedronka, fot. materiały prasowe
  • Autor: PAP
  • Dodano: 20 mar 2020 14:20

Biedronka od piątku wprowadza możliwość zapłaty zbliżeniowej za zakupy do 100 zł bez konieczności potwierdzania kodem PIN - poinformowała firma. Jak dodano, ponad 6,7 tys. terminali zostało dostosowanych do nowego limitu, a kolejne dołączą w weekend.

"Klienci sklepów Biedronka w całej Polsce będą mogli zapłacić zbliżeniowo za zakupy do 100 zł bez konieczności potwierdzania ich kodem PIN. Proces wdrażania tej zmiany rozpoczął się w piątek, 20 marca, i objął od razu wszystkie sklepy sieci" - poinformowała w komunikacie Biedronka.

Firma wskazała, że to kolejne udogodnienia wprowadzone "z troski o bezpieczeństwo klientów i pracowników, które Biedronka ogłosiła w ostatnich dniach".

Jak przekazano, z danych sieci Biedronka wynika, że klienci coraz częściej wykorzystują płatności kartą podczas zakupów: sprzedaż przy użyciu transakcji bezgotówkowych w okresie od 9 do 18 marca 2020 roku wzrosła w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku o blisko 10 punktów procentowych.

"Teraz dzięki podwyższonemu limitowi transakcje zbliżeniowe do 100 zł nie będą wymagały potwierdzania kodem PIN na klawiaturze terminali - wystarczy zbliżenie karty płatniczej lub telefonu z podpiętą kartą" - czytamy.

W komunikacie przekazano, że od piątku 20 marca, ponad 6,7 tys. terminali zostało dostosowanych do nowego limitu, a kolejne dołączą w weekend. Jak dodano, "zmiana jest możliwa dzięki bliskiej współpracy sieci Biedronka z agentem rozliczeniowym, którym jest Bank Pekao S.A.".

"20 i 21 marca wdrażamy wielką zmianę we wszystkich naszych sklepach, których mamy ponad 3000 w całym kraju - terminale płatnicze zaczną obsługiwać podwyższone limity płatności zbliżeniowych. Wierzymy, że dzięki temu klienci będą mogli wygodniej i jeszcze bezpieczniej dokonywać płatności. Przypominam również, że korzystanie z karty lojalnościowej Moja Biedronka nie wymaga jej fizycznego podawania kasjerowi - wystarczy pokazać numer telefonu zapisany na karteczce czy ekranie telefonu lub po prostu go podyktować" - powiedziała cytowana w komunikacie dyrektor działu skarbca w sieci Biedronka Lidia Stegenta-Głowala.

Biedronka przypomniała, że w związku z aktualną sytuacją, sieć wprowadziła rozwiązania w trosce o bezpieczeństwo pracowników i osób dokonujących zakupów. Klienci sklepów mogą m.in. skorzystać przy kasach z nawilżanych chusteczek, a przy wejściu dostępne będą niebawem podajniki z płynem dezynfekującym. Ponadto w sklepach wprowadzane jest oznaczenie odległości 1 metra na podłogach w strefie kas, aby ułatwić kupującym zachowanie odpowiedniej odległości podczas zakupów. Pracownicy ochrony mają zadbać o to, aby na sali sprzedaży nie przebywało więcej osób, niż jest to przewidziane dla danego sklepu.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.119.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!