W ciągu ostatnich kilku miesięcy duże sieci handlowe takie jak Tesco, Biedronka, czy Grupa Muszkieterów uruchomiły potężne kampanie promocyjne? Jak promocje Biedronki przełożą się na rynek? Czy jest to tylko obrona dominującej pozycji, przed atakującą konkurencją, czy może groźny kontratak w celu zwiększenia udziałów w rynku i pokazania realnej siły?

Przez lata obserwowaliśmy w Biedronce stabilną strategię, którą definiowało hasło "codziennie niskie ceny", nie było tam miejsca na działanie na zasadzie promocji cenowych, które z założenia - z punktu widzenia dyskontów - nie są narzędziem efektywnym. Strategią działania dyskontów jest bowiem utrzymywanie stabilnej różnicy cenowej do konkurencji na co dzień.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL