PARTNERZY PORTALU
DEBATA REDAKCYJNA

#zielonemagazyny - online brainstorming
Moda czy realne korzyści?

9 marca 2021  •  10:00-12:00

PARTNERZY DEBATY
  • P3 Logistic Parks
  • Panattoni


Biedronka przyśpiesza. Do 2015 r. chce mieć 3 tys. sklepów

  • Autor: PAP
  • Dodano: 13 sty 2012 15:50

Jeronimo Martins podtrzymuje plany, aby do 2015 roku mieć 3000 sklepów Biedronka. W 2012 roku spółka planuje przeznaczyć 2 mld zł na inwestycje - powiedział na konferencji prasowej Alfred Kubczak dyrektor ds. relacji zewnętrznych Jeronimo Martins Dystrybucja.

"Do 2015 roku chcemy posiadać łącznie 3000 sklepów Biedronka. Rok 2011 udało nam się zamknąć łączną liczba 1873 sklepów. Do tej pory średnio w skali roku otwieraliśmy około 200 nowych sklepów. W 2012 roku liczymy, że wraz z większymi nakładami inwestycyjnymi uda nam się przyspieszyć tempo otwierania nowych sklepów" - powiedział Kubczak.

Na nowe inwestycje oraz start nowej kampanii reklamowej w 2012 roku Jeronimo Martins planuje przeznaczyć kwotę 2 mld zł.

W 2011 roku spółka na inwestycje przeznaczyła kwotę 1,3 mld zł.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.220.231.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!