Biznes kwitnie w Ogrodach


W 2018 roku centrum Elbląskie Ogrody może pochwalić się szesnastoma podpisanymi umowami i stabilnym footfallem. Obiekt przyciąga klientów zarówno poprzez akcje prosprzedażowe, dodatkowe usługi, jak i działania CSR. Od początku roku CH Ogrody promują się nową, florystyczną linią kreatywną nawiązującą do nazwy centrum.
W ostatnim czasie powierzchnie w CH Ogrody wynajęło pięć nowych marek: North Fish, NeoNail, Mango (AGD), Greenpoint oraz TUI. Na przedłużenie współpracy zdecydowali się natomiast: Orsay, Vistula, Wólczanka, Ziaja, Ray Obuwie, T-Mobile, Orange, Play, Yves Rocher, Quiosque oraz Plus GSM. To aż szesnaście podpisanych umów.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.