PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Black Weekend przyciągnął tłumy do Gemini Parku

Black Weekend przyciągnął tłumy do Gemini Parku
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 gru 2019 11:31

Pomimo braku niedzieli handlowej Black Weekend przyciągnął tłumy kupujących. Także sam piątek okazał się sukcesem. Tylko w dwa dni promocji galerie Gemini Park odwiedziło blisko 180 tys. klientów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 gru 2019 11:31

Przedstawiciele rynku retail są zgodni, Black Friday, ale także Black Weekend czy Black Week to w Polsce handlowy hit. Organizowane od ostatniego piątku listopada promocje z roku na roku przyciągają coraz więcej klientów. Co więcej, także marki coraz chętniej w nich uczestniczą. Powód?

Zakupy na "czarnych" promocjach stały się częścią przygotowań do świąt. To właśnie w ostatni weekend listopada rozpoczyna się nowy szczyt świątecznych zakupów. Najlepiej pokazują to badania Deloitte. Dla aż 64 proc. osób Black Friday jest okazją, aby obkupić się przed gwiazdką, a przy okazji zaoszczędzić.

Nic dziwnego, sam piątek, ale także następujące po nim dni przynoszą przeceny sięgające nawet 60% - takie można było znaleźć m.in. w centrach Gemini Park. Nie brakuje także innych form promocji. - Konsumenci nauczyli się wykorzystywać te okazje do świątecznych przygotowań, kupując przede wszystkim prezenty, zwłaszcza ubrania, kosmetyki, książki czy biżuterię - mówi Aleksandra Zawodzińska, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tychy.

- W efekcie, to właśnie Black Friday otwiera dziś sezon gwiazdkowych zakupów, który trwa nie dwa, ale aż trzy tygodnie. Sprzyjają temu zresztą sami handlowcy, bo "czarne" promocje często rozciągane są także na weekend, a nawet na kolejny tydzień poprzedzający mikołajki. Zazębiają się także z promocjami, jakie sklepy przygotowują w okresie przedświątecznym - mówi.

Efekty tego widać na konkretnych przykładach. Organizowany w Gemini Park Tarnów Black Weekend przyciągnął w piątek i sobotę ponad 60 tys. klientów. Wynik jest o tyle imponujący, że centrum handlowe działa w stosunkowo niewielkim mieście, liczącym sobie nieco ponad 100 tys. mieszkańców.

- W przypadku tarnowskiego Gemini Park możemy śmiało mówić o tłumach kupujących. W promieniu 80 km nie ma drugiej tak dużej galerii, co sprawia, że na Black Weekend ściągnęli do nas nie tylko mieszkańcy Tarnowa, ale także kilkunastu ościennych miejscowości. Wynik, jaki osiągnęliśmy można porównać do tego, jaki galeria notuje w ostatni weekend przed świętami - mówi Krzysztof Blacha, PR & Marketing Manager Gemini Park Tarnów.

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.2.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!