Blue City z gigantyczną reklamą


W Centrum Handlowym Blue City pojawił się nowy nośnik reklamowy w postaci ledowego ekranu. Ma on zapewnić lepsze prezentowanie oferty handlowo-rozrywkowej Centrum.
Ekran LED, zainstalowany w Blue City przez IMS, jest jednym z najwyższych tego rodzaju ekranów w Polsce. Wysokość ekranu wynosi bowiem aż 13,5 m. Szerokość ekranu liczy ponad 3 m, co daje łączną powierzchnię 43 mkw. Ekran został umieszczony na boku windy w centralnej części Centrum. Wyświetla różnego rodzaju wiadomości, między innymi treści reklamujące imprezy w Blue City.
Montaż ekranów zakończył się na przełomie maja. Centrum Handlowe Blue City i IMS współpracują ze sobą w zakresie Digital Signage od ponad 10 lat. W tym czasie IMS wdrożył w Centrum rozwiązania z zakresu Digital Signage (m.in. dwa dziewięcioekranowe walle, wayfindery, interaktywne stoły), a także usługi audiomarketingu i aromamarketingu.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.