Sieć Bobby Burger zapowiedziała pracę nad pięcioma nowymi markami w formule dark kitchens. W początkowej fazie skorzystają z nich obecni franczyzobiorcy, którzy prowadzą już swoje burgerownie.
- Dark kitchens to odpowiedź na potrzeby dzisiejszego rynku, nadwyrężonego pandemią, inflacją i trudnościami na rynku pracowniczym.
- Jesienią 2023 roku opcja ta będzie już dostępna dla wszystkich zainteresowanych rozwojem biznesu gastronomicznego w tym formacie.
- Nowe marki sieci Bobby Burger zadebiutują jeszcze wiosną 2023 roku.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (85%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze