Bobby Burger z pięcioma lokalami na plusie


– Rok 2018 był bardzo dobrym rokiem zarówno dla branży gastronomicznej, jak i dla naszej sieci. W mijającym roku otworzyliśmy 5 lokali w dużych polskich miastach, w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach. Dzięki temu mamy już 38 lokali w 17 miejscowościach. Rok 2019 rozpoczynamy od otwarcia naszego kolejnego lokalu w Poznaniu – mówi w rozmowie z horecatrends.pl Maciej Sobolewski, marketing manager sieci Bobby Burger.
– Wartość rynku gastronomicznego w porównaniu do roku 2016 wzrosła o ponad 10,5 pp. i w 2017 roku wyniosła ponad 36 mld zł. Ma to na pewno związek z rozwojem trendu spędzania czasu poza domem, często w lokalach gastronomicznych. Dla mieszkańców dużych miast jedzenie w lokalu pełni już nie tylko podstawową funkcję zaspokajania głodu, ale przede wszystkim funkcję społeczną. Wyjścia „na miasto” są świetną okazją do rozmów, świętowania ważnych chwil, a lokale gastronomiczne coraz częściej gwarantują przyjemną dla konsumenta atmosferę, która zachęca do dłuższych wizyt – mówi marketing manager sieci Bobby Burger.
Według wyników badania przeprowadzonego na zlecenie Bobby Burger, ¾ respondentów jako motywację do jedzenia na mieście wskazało powody towarzyskie, czyli chęć spędzenia czasu w miły sposób.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Czytaj całość:
Bobby Burger: Rok 2018 był bardzo dobry dla branży gastronomicznej i dla naszej sieci
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.