PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Neinver: Outlety podążają własną drogą

Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Neinver: Outlety podążają własną drogą
Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce, Central Europe Asset Management Director Neinver
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 gru 2019 08:57

Czy w Polsce jest jeszcze miejsce na nowe obiekty outletowe? Jak zmienia się rynek, najemcy i klienci - mówi w wywiadzie dla PropertyNews.pl Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce, Central Europe Asset Management Director Neinver.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 gru 2019 08:57

Rynek centrów handlowych przechodzi głębokie zmiany – handel zastępuje rozrywka
i usługi, a e-commerce staje się poważnym konkurentem w walce o klienta. Czy outlety opierają się tym zmianom?

Outlety podążają swoją własną drogą, charakterystyczną dla tego segmentu rynku. Ich klienci koncentrują uwagę przede wszystkim na zakupach. Nie poszukują rozrywki, jak kino, kręgle, czy wyszukane restauracje. Kawa i lody to miła przerwa podczas zakupów, a nie cel przyjazdu do outletu i moim zdaniem tak pozostanie. Oczywiście w ofercie Factory czy Silesia Outlet mamy kawiarnie i restauracje, co więcej, będziemy wprowadzać silniejsze marki z tego obszaru. Są też stoiska z sushi czy zdrowymi sokami, które uzupełniają ofertę gastronomiczną. Handel internetowy oczywiście będzie się rozwijał, outletowi łowcy okazji nie zrezygnują jednak z wizyty w centrum, bo cenią sobie możliwość bezpośredniego kontaktu z marką i poszukiwania okazji dostępnych od ręki. Badania i doświadczenia branży pokazują zresztą, że najlepszą sprzedaż w internecie generują marki obecne również w centrach handlowych czy wyprzedażowych. Przyszłość to dobre współdziałanie obu tych przestrzeni zakupowych, czyli tzw. omnichannel. O outlety jestem spokojna, jeśli oczywiście zarządcy tych centrów będą inwestować w unowocześnianie obiektów, wprowadzać nowe, silne marki i stawiać na skuteczny marketing.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!