Branża "home" w Polsce wyraźnie przyspieszyła. Sklepy z wyposażeniem wnętrz notują regularne wzrosty obrotów, marki wnętrzarskie otwierają nowe sklepy, a na rynku pojawiają się kolejne sieci. Eksperci prognozują, że to dopiero początek, bo Polacy zaczynają na większą skalę urządzać wnętrza.
Według danych Retail Institute, w 2017 roku sklepy z wyposażeniem wnętrz odnotowały 5-proc. wzrost obrotów. Na koniec kwietnia 2018 roku były one już o 2 proc. wyższe niż rok wcześniej.
Sklepy z wyposażeniem wnętrz stanowią ok. 10-12 proc. najemców centrów handlowych w Polsce - to relatywnie mało. Sektor ten jest więc bardzo chłonny, a konkurencja ograniczona. Bariery wejście na rynek są znacznie mniejsze niż w przypadku np. mody. Sieci dywersyfikują swoje usługi, wchodzą w nowe lokalizacje, bo branża ma bardzo duży potencjał.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (81%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze