Branża odzieżowa stoi w obliczu wyzwania zmiany kanałów sprzedaży


Na handlu on-line w czasie pandemii korzystają w krótkim okresie firmy sprzedające głównie dobra codziennego użytku - wskazał w piątek Polski Instytut Ekonomiczny. Przed wyzwaniem zmiany kanałów sprzedaży stoją m.in. przedsiębiorstwa odzieżowe.
Jak podkreślili eksperci PIE, kryzys związany z epidemią koronawirusa zwiększa zainteresowanie zakupami w internecie, pozwalającymi na unikanie kontaktów z innymi osobami.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.