We wrześniu br. Briju otworzyło salony sprzedaży w Bydgoszczy i Łodzi. Łącznie spółka ma już 21 sklepów własnych. Do końca roku ma zostać otwartych jeszcze około 10 placówek. Najwięcej otwarć szykuje się w październiku i listopadzie, co pozwoli spółce wykorzystać świąteczny czas zakupów.
- Rozwój sieci sklepów i wzrost sprzedaży produktów jubilerskich w salonach własnych to najważniejsze elementy naszej strategii rozwoju. Obecnie skupiamy się na budowie silnej sieci placówek oraz działaniach wzmacniających sprzedaż i efektywne zarządzanie siecią placówek. – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes zarządu Briju.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze