PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Briju idzie jak burza. W br. chce jeszcze otworzyć około 10 placówek

Briju idzie jak burza. W br. chce jeszcze otworzyć około 10 placówek
Briju
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 25 wrz 2015 09:52

We wrześniu br. Briju otworzyło salony sprzedaży w Bydgoszczy i Łodzi. Łącznie spółka ma już 21 sklepów własnych. Do końca roku ma zostać otwartych jeszcze około 10 placówek. Najwięcej otwarć szykuje się w październiku i listopadzie, co pozwoli spółce wykorzystać świąteczny czas zakupów.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 25 wrz 2015 09:52

- Rozwój sieci sklepów i wzrost sprzedaży produktów jubilerskich w salonach własnych to najważniejsze elementy naszej strategii rozwoju. Obecnie skupiamy się na budowie silnej sieci placówek oraz działaniach wzmacniających sprzedaż i efektywne zarządzanie siecią placówek. – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes zarządu Briju.

W tym roku już zostały otwarte salony w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy, Płocku, Przemyślu i Elblągu. Do końca roku zostaną otwarte kolejne salony m.in. w Bydgoszczy, Białymstoku, Bielsku‑Białej, Jaworznie i Jeleniej Górze.

- Przygotowujemy się do okresu przedświątecznego, czyli najważniejszego okresu sprzedażowego w roku. Przed świętami będziemy mieć około 30 salonów oraz przeprowadzimy dużą kampanię marketingową wzmacniającą markę Briju i budującą jej rozpoznawalność. – powiedział Przemysław Piotrowski.

Działania marketingowe skupią się na reklamach telewizyjnych w paśmie prime time, czyli czasie największej oglądalności. Uzupełnieniem kampanii będzie sponsoring popularnych programów rozrywkowych oraz ślubnych, jak i kampania internetowa. Najintensywniejsza kampania potrwa 3‑4 tygodnie i rozpocznie się pod koniec listopada.

- Skupiamy się na najbardziej efektywnych działaniach marketingowych, które powinny znacząco przełożyć się na wyniki sprzedażowe. Zdecydowaliśmy się na samodzielny dobór mediów i zarządzanie kampanią dzięki czemu mamy większą kontrolę nad kosztami i realizacją emisji reklam. Zaplanowana kampania będzie jak do tej pory największym wydatkiem marketingowym Briju. – dodał Przemysław Piotrowski.

Okres przedświąteczny to najlepszy czas w roku dla branży jubilerskiej. W grudni sprzedaż jest ok. 3 razy wyższa niż w pozostałych miesiącach roku.

W I półroczu przychody Briju wyniosły 265,3 mln zł, zysk brutto ze sprzedaży 19,6 mln zł, a zysk netto po wzroście o 114,7 proc. wyniósł 97 mln zł.

 

 

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.11.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!