PARTNERZY PORTALU


Briju kontynuuje rozwój w 2015 r.

Briju kontynuuje rozwój w 2015 r.
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 21 sty 2015 14:43

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka zakończyła ekspansję w 2014 r. i rozpoczyna realizację planu rozwoju sieci sprzedaży na 2015 r. W tym roku spółka zamierza otworzyć minimum 20 salonów pod marką Briju.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 21 sty 2015 14:43

Na koniec ubiegłego roku własna sieć sprzedaży Briju liczyła 12 salonów. Równolegle do rozwoju sieci sklepów gnieźnieńska spółka rozwijała ofertę produktową wprowadzając do salonów kolejne kategorie jubilerskie, takie jak zegarki czy kolekcje modowe przygotowane przez Mariusza Przybylskiego. Dzięki temu w okresie przedświątecznych zakupów możliwe było wykorzystanie pełnego potencjału sprzedażowego Grupy.

- Sprzedaż zrealizowana w okresie świątecznym była zgodna z naszymi założeniami. Tradycyjnie jest to najlepszy okres w roku dla branży jubilerskiej, a w grudniu sprzedaż jest nawet 3 krotnie wyższa niż średniomiesięczna dla pozostałego okresu - powiedział Przemysław Piotrowski, prezes Briju S.A.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (67%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.201
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!