PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Burger King ma wielkie plany wobec Polski

Burger King ma wielkie plany wobec Polski
Przemysław Zacny, Development Director Burger King Polska, mat.prasowe
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 28 kwi 2016 14:12

Burger King ocenia potencjał polskiego rynku na około 180-200 restauracji. Obecnie działa ich zaledwie 44. O planach i strategii w rozmowie z Portalem Spożywczym opowiada Przemysław Zacny, Development Director Burger King Polska.

Burger King ogłosił plan rozwoju sieci do 180-200 restauracji w Polsce. To szansa dla krajowych firm spożywczych. - W związku z tym, że polskie firmy oferują dobre jakościowo produkty, a koszty pracy w naszym kraju są niższe niż w wielu innych państwach europejskich, Burger King nie wyklucza budowy swoich zakładów właśnie w Polsce. Do tej pory jedynie dla kilkudziesięciu restauracji nad Wisłą, nie było sensu budować takiego produkcyjnego zaplecza - mówi Przemysław Zacny, Development Director Burger King Polska.

Dlaczego otwarcie restauracji przy pl. Konstytucji w Warszawie jest taka ważna dla sieci Burger King w Polsce?

- Jest to dla nas flagowa i pokazowa restauracja sieci w lokalu o sporej historii, który warszawiacy darzą sentymentem, ponieważ kiedyś mieściła się tu kultowa lodziarnia Horteksu oraz znana kawiarnia Batida. Otwarciem restauracji w tym kultowym miejscu nawiązujemy do historii rozwoju Burger Kinga, którą rozpoczęły w 1992 r. otwarcia lokali przy Placu Zbawiciela i właśnie Placu Konstytucji. Z szacunku do przeszłości projekt realizacji wnętrza zakładał zachowanie oryginalnych, socrealistycznych detali, jak np. marmurowych ścian, wewnętrznych balkonów, sufitowych kasetonów oraz monumentalnych ręcznie wykonanych w połowie poprzedniego wieku lamp. Negocjacje z właścicielami Batidy, do której należy ten lokal, trwały kilka miesięcy, ale pomimo silnej konkurencji udało się nam pozyskać część budynku, który współdzielimy właśnie z Batidą.

Reprezentuje Pan spółkę Burger King SEE, która rozwija franczyzę sieci w Polsce, we Włoszech, w Grecji i Rumunii. W naszym kraju - do tej pory - restauracje Burger King otwierał AmRest, a później także Autogrill. Jak wygląda struktura organizacyjna Burger King?

- Globalnie sieć należy do Burger King Worldwide, którego częścią jest Burger King Europe. Po szczegółowych badaniach rynku okazało się, że Polska, Włochy, Rumunia i Grecja mają największy potencjał wzrostowy dla sieci w Europie. W związku z tym BKE uznało, że należy mocno przyspieszyć tempo rozwoju sieci poprzez powołanie spółki z silnymi udziałowcami, takimi jak m.in. fundusz 3G oraz Burger King Europe, który jest udziałowcem w Burger King SEE. Jesteśmy jedną z dziewięciu na świecie spółek, która ma prawo udzielania franczyzy sieci Burger King. W 2012 r podobna spółka powstała w Rosji i z kilkunastu lokali otwartych wtedy na tym rynku, sieć rozrosła się do ponad 300 restauracji Burger King w 2015 r. To pokazuje skalę i rozmach z jakim nasi udziałowcy podchodzą do ekspansji w wybranych krajach.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.21.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!