By Dziubeka: Jesteśmy z Tych modnych

Anna Dziubek zbudowała firmę jako świeżo upieczona mama, mając 60 zł w kieszeni. Zaczęła od robienia bransoletek z ceramicznych koralików kupionych na Allegro. Dziś razem z mężem wprowadza stworzony przez siebie brand By Dziubeka na salony prestiżowych galerii handlowych. Strategiczny kierunek: Warszawa. Najbliższe otwarcie 25 października w Atrium Targówek. Serce marki jednak bije w Tychach, stąd hasło: „Jesteśmy z Tych modnych”.
By Dziubeka szykuje lifting swojej sieci sprzedaży.
- Zmniejszamy liczbę wysp, ale nie ze wszystkich zrezygnujemy. W Krakowie mamy ich pięć i nadal je pozostawimy, bo akurat w tym mieście dobrze się sprawdzają. Planujemy za to zmienić ich wygląd. Nowy design będzie nawiązywał do wystroju naszych salonów – pojawi się kolor różowy i sporo elementów ze szkła. W naszej sieci na razie zostanie siedem wysp – opowiada Anna Dziubek, dyrektor artystyczna i główna projektantka marki By Dziubeka.
Nowe sklepy By Dziubeka pojawią się wkrótce w Warszawie. Za kilka dni w Atrium Targówek, potem w Centrum Handlowym Janki i w Galerii Młociny. - W najbliższej przyszłości planujemy otwierać salony głównie w Warszawie i na Śląsku, skąd pochodzimy – dodaje Anna Dziubek.
Dalej w artykule:
• Czy By Dziubeka podoba się za granicą?
• Czy oprócz Warszawy i Śląska firma będzie otwierać salony w innych miastach?
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.