PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Bytom otworzy w tym roku 16 sklepów. W planach jest stworzenie nowej marki

  • Autor: ISB
  • Dodano: 02 maj 2011 14:30

Spółka odzieżowa Bytom planuje otwarcie w tym roku 16 nowych sklepów firmowych, które sfinansuje ze środków własnych oraz z leasingu - poinformowała spółka w raporcie rocznym za 2010 r.

„Obecnie realizowana strategia polega na skupieniu się emitenta na sprzedaży wyrobów pod własną marką na rynku krajowym. W 2011 roku jednostka dominująca planuje dalsze zwiększenie liczby sklepów - otwarcie 16 nowych placówek" - podano w komunikacie.

Spółka zamierza otwierać nowe sklepy pod marką Bytom o łącznej powierzchni handlowej: w 2011 roku 2,3 tys. mkw., w 2012 roku 1,6 tys. mkw., a w 2013 roku 0,3 tys. mkw.

Strategia na lata 2011-2014 obejmuje również stworzenie nowej marki męskiej odzieży formalnej i uruchomienie 1,5 tys. mkw. powierzchni handlowej sklepów.

Spółka podała, że w tym roku zamierza także kontynuować w 2011 roku program restrukturyzacji oraz zmniejszyć poziom zatrudnienia w spółce.

Spółka odzieżowa Bytom miała 30,46 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 24,06 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 66,94 mln zł wobec 97,52 mln zł rok wcześniej.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 23.21.4.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!