PARTNERZY PORTALU

C&A chce wzmocnić pozycję w e-commerce

C&A chce wzmocnić pozycję w e-commerce
C&A chce stać się firmą online, fot. Shutterstock
  • Autor: dlahandlu.pl/Retail Detail
  • Dodano: 05 sty 2022 09:13

Najpóźniej do 2025 r. co najmniej połowa sprzedaży sieci C&A ma pochodzić z handlu elektronicznego. Dyrektor generalna Giny Boer ma również nadzieję dotrzeć do większej liczby młodych konsumentów.

  • Autor: dlahandlu.pl/Retail Detail
  • Dodano: 05 sty 2022 09:13

Obecnie kanał online stanowi około jednej piątej całkowitej sprzedaży modowego detalisty. W ciągu pięciu lat ta wartość ma się podwoić. Giny Boer już jest jednak zadowolona ze znacznego postępu firmy, odkąd rok temu przeszła z Ikei i objęła kierownictwo C&A Europe. W ciągu tego czasu sprzedaż internetowa się podwoiła, głównie dzięki realizacji drugiego centrum dystrybucyjnego w Poznaniu.

Za sześć miesięcy detalista otworzy trzeci magazyn, w niemieckim mieście Kamen.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Skupienie się na internecie powinno również przyciągnąć do C&A młodsze pokolenia. Współpraca z Zalando, z której kadra kierownicza jest bardzo zadowolona, również wpisuje się te założenia. To powinno pozwolić na wygenerowanie połowy obrotów z kanału internetowego najpóźniej do 2025 roku.

Już półtora miesiąca temu sieć wskazywała, że ​​będzie musiała się zmodernizować i że może to kosztować miejsca pracy. - W naszej organizacji jest za dużo szczebli hierarchicznych i za dużo biurokracji. By przetrwać, musimy uprościć strukturę – skomentowała Giny Boer.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.92.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!