PARTNERZY PORTALU


C&W: strategie sprzedażowe coraz lepiej dostosowane do oczekiwań klientów

C&W: strategie sprzedażowe coraz lepiej dostosowane do oczekiwań klientów
Magdalena Sadal, starszy konsultant w dziale Doradztwa i Badań Rynkowych Cushman & Wakefield
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 16 lut 2016 11:29

Zarówno najemcy, jak i właściciele centrów handlowych coraz lepiej dostosowują swoje strategie sprzedażowe do potrzeb konsumentów - wskazuje najnowszy raport firmy Cushman & Wakefield „Property Times”.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 16 lut 2016 11:29

E-commerce

Szacuje się, że w 2016 roku wartość rynku e-handlu w Polsce wzrośnie o 15 proc. względem ubiegłego roku i wyniesie ok. 38 mld złotych. Jest to najszybciej rozwijający się sektor polskiej gospodarki. W sektorze handlowym panuje trend na optymalizowanie rozwiązań mobilnych i internetowych, tak, aby popularyzować zakupy online. Marki dotychczas stacjonarne otwierają swoje sklepy internetowe, wśród największych graczy w ubiegłym roku swój sklep internetowy otworzyło H&M i Carrefour Polska. Część graczy stworzyła programy pilotażowe dla e-handlu. Wiele marek oferuje usługę „click & collect”, która pozwala na darmowy odbiór zakupów internetowych w sklepie stacjonarnym. Wynajmujący również wychodzą naprzeciw potrzebom klientów, wprowadzając strefy darmowego wi-fi w galeriach, beacony i aplikacje mobilne.

Prognozy na lata 2016 – 2017 dla rynku powierzchni handlowych

Obecnie w budowie znajduje się ok. 700 tys. mkw. powierzchni handlowej, której otwarcie planowane jest do końca 2017 roku. 450 tys. mkw. ma zostać oddane do użytku już w 2016 roku. 55 proc. z tej powierzchni powstaje w największych aglomeracjach. Największymi centrami handlowymi w budowie, które otworzą się w tym roku, są Posnania w Poznaniu (99 tys. mkw.) i Galeria Metropolia w Gdańsku (34 tys. mkw.).

W 2016 roku na polskim rynku pojawi się wiele nowych marek, m.in. Tallinder (prestiżowa marka modowa LPP) i Forever 21.

– Rynek nieruchomości handlowych w Polsce rozwija się stabilnie zarówno ilościowo, jak i jakościowo, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie konsumentów. Zwiększa się konkurencja między obiektami, co prowadzi do odpowiedniego dopasowania koncepcji i oferty do oczekiwań rynku. Ma to coraz większy wpływ na sukces zarówno nowych, jak i starszych form1atów handlowych – mówi Kamila Wykrota, dyrektor Działu Doradztwa i Badań Rynkowych Cushman & Wakefield.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.11.178
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!