PARTNERZY PORTALU


Call2Action i TVN uruchamiają dwa kanały telewizji sklepowej

  • Autor: ISB
  • Dodano: 08 lut 2012 14:23

Spółka Call2Action (C2A) uruchomiła we współpracy z Agencją TVN i TVN Media kanały telewizji sklepowej: Wait TV i Shopping TV. Agencja TVN będzie odpowiedzialna za przygotowanie kontentu, a TVN Media - za pozyskiwanie reklamodawców.

"Właścicielem kanałów jest Call2Action, zdecydowaliśmy się natomiast na outsourcing procesu tworzenia kontentu" - powiedział dziennikarzom prezes C2A Szymon Pikuła.

W ramach wspólnych działań spółka Call2Action udostępnia nośniki multimedialne zlokalizowane w delikatesach Alma, supermarketach Piotr i Paweł oraz hipermarketach Tesco. Zasięg telewizji ocenia się obecnie na około 7,1 mln osób powyżej 18-go roku życia.

"Ciągle rozbudowujemy zasięg" - podkreślił Pikuła. Dodał, że w na najbliższym czasie spółka podpisze nową umowę z kolejnym klientem, którym ma być jedna z największych sieci detalicznych w kraju.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Pikuła podtrzymał też plany, zgodnie z którymi spółka w ciągu dwóch lat ma przejść z NewConnect na rynek główny GPW.

"Na razie nie planujemy jednak zwracać się do rynku o środki. Choć planujemy bardzo duże inwestycje, to ich finansowanie mamy zagwarantowane" - zaznaczył prezes.

W III kwartale 2011 roku zysk netto C2A wyniósł 1,47 mln zł wobec 104 tys. przed rokiem a przychody wzrosły do 3,75 mln zł wobec niecałych 950 tys. zł przed rokiem.

Kanał Shopping TV emitowany jest na nośnikach multimedialnych zlokalizowanych w halach sklepowych, a Wait TV przy kasach sklepowych.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.212.130
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!